تاريخ : چهارشنبه 1394/7/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 45854
سومین همایش ملی حدیث رضوی در مؤسسه دارالحدیث برگزار شد

سومین همایش ملی حدیث رضوی در مؤسسه دارالحدیث برگزار شد

سومین همایش ملی حدیث رضوی با حضور آیت الله محمد ری شهری رئیس موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع ر سانی دارالحدیث، سومینهمایش ملی حدیث رضویپیش از ظهر چهارشنبه ۱۵ مهرماه در سالن علامه مجلسی موسسه دارالحدیث برگزار شد.

این همایش با حضور آیت الله محمدی ری شهری رئیس موسسه دارالحدیث، حجت الاسلام سبحانی نیا معاون فرهنگی و هنری موسسه دارالحدیث، حجت الاسلام دانشی مدیر کل ارشاد و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام مهدی غلامعلی، حجت الاسلام علیرضا بهرامی و خانم زهرا صادقی منش در حضور هئیت داوران به ارائه مقاله پرداختند.

در پایان این همایش مقاله«جایگاه مکاتبات رضوی در حل معضلات امامیه»نوشته مهدی غلامعلی و مقاله«اسما الهی در حدیث رضوی»نوشته علی رضا بهرامی رتبه دوم را کسب کرد.

مقاله«تحریف ناپذیری قرآن در کلام رضوی»نوشته مجتبی نوروزی و شیما پویانژاد و زهرا صادقی رتبه سوم را کسب کرد و همچنین سید جمال الدین موسوی با مقاله «آموزه بدا و توسعه مفهومی آن در اندیشه رضوی»و فهیمه شبان زاده با مقاله«واکاوی روایات و شخصیت کلامی امام رضا (ع) از دیدگاه محدثان اهل سنت»رتبه سوم را در سومین همایش ملی حدیث رضوی کسب کردند.

گفتنی است، همایش ملی حدیث رضوی یکی از سلسله همایش‌های جشنواره ملی امام رضا(ع) است که به همت مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :