تاريخ : دوشنبه 1394/6/30 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 45345
پژوهشگران به آثار علمی دارالحدیث، نگاه ویژه ایی دارند

پژوهشگران به آثار علمی دارالحدیث، نگاه ویژه ایی دارند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در نشست هماهنگی برگزاری سومین همایش حدیث رضوی 3 گفت: دارالحدیث فعالیت های پژوهشی ارزشمندی به جامعه علمی ارائه کرده است و در همین راستا پژوهشگران به آثار علمی دارالحدیث نگاه ویژه ای دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث،  مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی قم در نشست هماهنگی برگزاری سومین همایش حدیث رضوی گفت: امیدواریم در همایش حدیث رضوی ۳ شاهد دستاوردهای فاخر این مؤسسه باشیم.

در این نشست حجت السلام و المسلمین محمد تقی سبحانی نیا با ارائه گزارشی  از فرآیند ارسال فراخوان مقاله به مراکز علمی؛ حوزه ها و دانشگاه های سراسر کشور و نیز دریافت آثار شرکت کنندگان؛ در طول فعالیت دبیرخانه سومین همایش حدیث رضوی ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا سبحانی نیا از انتشار خبرنامه حدیث رضوی ۳ خبر داد و گفت: در این خبرنامه آخرین اخبار درباره فعالیت های صورت گرفته در خصوص فرایند علمی و اجرایی همایش چاپ و منتشر می شود.

در ادامه حجت السلام والمسلمین رضوی در خصوص فعالیت های علمی دبیرخانه گفت: تا کنون ۱۰۸ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که بیش از ۴۰ مقاله مورد تایید داوران قرار گرفته است.

دبیر علمی همایش رضوی ۳ افزود: کیفیت مقالات ارسال شده با توجه به موضوع تخصصی همایش از غنای مطلوبی برخوردار است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :