تاريخ : دوشنبه 1396/5/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 60238
برگزاری مسابقۀ بزرگ کتاب « درامتدادغدیر» همراه با جوایز ارزنده‌

برگزاری مسابقۀ بزرگ کتاب « درامتدادغدیر» همراه با جوایز ارزنده‌

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر، مسابقه بزرگ "در امتداد غدیر" را ویژه اقشار مختلف و علاقه مندان برگزار می کند .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه بر اساس اعلام معاونت فرهنگی سازمان اوقاف منبع سئوالات کتاب «در امتداد غدیر» است و پاسخ‌ها مطابق مطالب کتاب تصحیح خواهد شد و به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز  ارزشمندی اعطا خواهد شد.
این گزارش می افزاید : علاقه مندان می توانند شمارۀ گزینه‌‌‌های صحیح را در قالب یک عدد ۱۴ رقمی از چپ به راست، به سامانۀ پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۹۶۶ ارسال فرمایید.
مهلت ارسال پاسخنامه حداکثر تا تاریخ ۲۰ آبان سال جاری است  و اسامی برگزیدگان در تاریخ ۲۲ آبان سال جاری در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی (www.mfso.ir) و نیز سایت مرکز فرهنگی پژوهشی (www.mfpo.ir) وسایت سازمان اوقاف  اعلام خواهد شد.
برندگان، دو هفته بعد از اعلام نتایج فرصت دارند مشخصات درخواستی را از طریق سامانه پیامکی ارسال نمایند، در غیر این صورت از لیست برندگان کنار گذاشته خواهند شد. کتاب در امتداد غدیر از طریق ادارات اوقاف وامامزادگان قابل دریافت است .

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :