تاريخ : دوشنبه 1395/5/18 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 52763
فراخوان فصلنامه « مهدویت » در شماره سوم

فراخوان فصلنامه « مهدویت » در شماره سوم

سومین شماره فصلنامه مهدویت در موضوعات مختلف از سوی انجمن مهدویت حوزه علمیه فراخوان داده است.

سیدابراهیم معصومی، دبیر انجمن علمی مهدویت حوزه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: فصلنامه پژوهشنامه مهدویت از اواخر سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرده و با مجوز علمی پژوهشی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: شماره اول این فصلنامه منتشر شده و شماره دوم آن نیز در حال انتشار است و فراخوان سومین شماره آن نیز آغاز شده است.

معصومی تصریح کرد: این فصلنامه در شاخه های سیاسی، اجتماعی، کلامی، حدیثی، تاریخ و آینده‌پژوهی با موضوعات مهدویت مقاله می‌پذیرد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲، فرعی سمت چپ، ساختمان انجمن‌های علمی حوزه، طبقه۲، انجمن علمی مهدویت حوزه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در هر شماره از این فصلنامه شش مقاله درج می‌شود عنوان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اصلاع رسانی انجمن علمی مهدویت حوزه به نشانی anjomanelmi.mahdaviat.ir مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: علاقه مندان همچنین برای ارسال مقالات می‌توانند از طریق پست الکترونیک فصلنامه به نشانی m.mahdaviyat@gmail.com اقدام کنند.

دبیر انجمن مهدویت حوزه بیان کرد: حجج اسلام والمسلمین قرائتی، کلباسی، پورسیدآقایی، خسروپناه، مبلغی، نجم‌الدین طبسی اعضای هیئت موسسه این انجمن هستند و نزدیک به صد نفر نیز عضو دارد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :