مطالعه کتاب خرید کتاب دانلود کتاب
عنوان کتاب : تفسیر پژوهی ابوالفتوح رازی (گزارش کتاب ها و پایان نامه ها)
محل نشر : قم
ناشر : دارالحدیث
نوبت چاپ : اول
تاریخ انتشار : 1384
تعداد صفحه : 480
قطع : وزیری
زبان : فارسی
جستجو در Lib.ir

تفسیر پژوهی ابوالفتوح رازی (گزارش کتاب ها و پایان نامه ها)

کتاب ها و پایان نامه هایی ارزشمند درباره ابوالفتوح رازی و تفسیر وی نوشته شده است اما هرکسی به همه آنها دسترسی ندارد و از سوی دیگر حجیم بودن آنها، فرصت مطالعه را از برخی پژوهشگران گرفته است. این امر، عده ای اهل قلم را بر آن داشته تا نکات برجسته اینگونه آثار را در قالب مقاله عرضه کنند.

کتاب ها و پایان نامه هایی ارزشمند درباره ابوالفتوح رازی و تفسیر وی نوشته شده است اما هرکسی به همه آنها دسترسی ندارد و از سوی دیگر حجیم بودن آنها، فرصت مطالعه را از برخی پژوهشگران گرفته است. این امر، عده ای اهل قلم را بر آن داشته تا نکات برجسته اینگونه آثار را در قالب مقاله عرضه کنند. به عبارت دیگر، خلاصه آنها را در معرض قرار داده اند و گاه اقدام به تکمیل آن آثار پرداخته اند.

عنوان برخی مقالات: مباحث علوم قرآنی در تفسیر ابوالفتوح رازی بر اساس پایان نامه کارشناسی ارشد زهره اعتمادی، تنظیم و تکمیل و گزارش: علی نجفی نژاد؛ ویژگی های نثری تفسیر ابوالفتوح رازی بر اساس پایان نامه دکترای محمّد مراد ایرانی، مجتبی کاتب اصفهانی؛ اخلاق در تفسیر ابوالفتوح رازی بر اساس گزینه تفسیر روض الجنانِ احمد احمدی بیرجندی، گزارش، تحلیل و توصیف: جواد صالحی؛ و ...