تاريخ : سه شنبه 1394/9/17 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 47194
مراسم گرامیداشت روز دانشجو در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز دانشجو دوشنبه 16 آذر ماه با حضور و سخنرانی آقای دکتر محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حضور ریاست، مسئولان و جمعی از دانشجویان پردیس تهران در تالار شیخ مفید(ره) این مجموعه دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پردیس تهران؛ در این برنامه دکتر صفار هرندی طی سخنانی به تبیین فلسفه نام گذاری شانزدهم آذر به نام روز دانشجو و بررسی سیر تطور جریانات و جنبش های دانشجویی تا به امروز پرداخت.

این گزارش حاکیست؛ در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مهدی قائمی، رییس پردیس تهران طی سخنانی با تبریک فرارسیدن روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای 16 آذر ماه و همچنین دانشجویانی که در جریان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند را گرامی داشت.

وی در ادامه سخنان خود از دانشجویان خواست توصیه های مقام معظم رهبری را برای خود به عنوان نصب العین قرار دهند و به آن ها عمل کنند.

این گزارش می افزاید: علی محمدی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی پردیس تهران نیز در بخش نخست این برنامه فرار سیدن 16 آذر و روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت و این برنامه در ادامه با شعر خوانی شاعر آئینی، سید حمید رضا برقعی و پخش کلیپی از توصیه های مقام معظم رهبری به دانشجویان همراه بود.

بر پایه این گزارش در این برنامه از دانشجویان برتر در عرصه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل و قدردانی شد.

 

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :