تاريخ : یکشنبه 1394/7/12 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 45761
استفاده از 10 هزار منبع اطلاعاتی تالار محققان مخطوطات آستان قدس رضوی توسط پ‍ژوهشگران

استفاده از 10 هزار منبع اطلاعاتی تالار محققان مخطوطات آستان قدس رضوی توسط پ‍ژوهشگران

در 6 ماه نخست سال 1394، بیش از 10 هزار و 200 عنوان منبع اطلاعاتی اعم از کتاب و فایل دیجیتال در تالار محققان و کتابخانه تخصصی مخطوطات آستان قدس رضوی توسط پژوهشگران مورد استفاده قرار گرفت.

ه گزارشپایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مسئول تالار محققان و کتابخانه تخصصی مخطوطات سازمان کتابخانه ‌ها، موزه‌ ها و مرکز اسنادآستان قدس رضویبیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، افزون بر ۸۰۰ نفر مراجعه کننده از خدمات و منابع این کتابخانه تخصصی استفاده کردند.
«محمدعلی رمضانی» عنوان کرد: در حال حاضر، امکان دسترسی به بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ نسخه کتاب چاپی، ۲۰۵ جلد پایان نامه و نزدیک به ۲۰۰ هزار عنوان منبع دیجیتالی همچون نسخه خطی، چاپ سنگی، چاپی نفیس، پایان نامه و ... در تالار محققان و کتابخانه تخصصی مخطوطات آستان قدس رضوی وجود دارد.
وی افزود: تالار محققان منابع خطی برای استفاده فهرست‌ نگاران، کتاب ‌شناسان، استادان، دانش ‌پژوهان، نویسندگان و دانشجویان دانشگاه‌ ها، حوزه‌ های علمیه و مؤسسات فرهنگی و پژوهشی معتبر در نظر گرفته شده است.
وی گفت: مراجعان می‌ توانند به صورت حضوری و غیرحضوری و با تأیید مسؤولان اداره مخطوطات آستان قدس رضوی از خدمات متنوع این تالار استفاده کنند.
متذکر می شود: تالار محققان و کتابخانه تخصصی مخطوطات آستان قدس رضوی از شنبه تا پنج ‌شنبه (به استثنای روزهای تعطیل رسمی) از ساعت ۳۰/۷ تا ۴۵/۱۸ در طبقه‌ی ۱ کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، پذیرای پژوهشگران علاقه ‌مند به کتب خطی و چاپ سنگی است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :