تاريخ : پنج شنبه 1393/8/22 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 36954
غرفه کتاب دارالحدیث در همایش اندیشه های علامه طباطبایی

غرفه کتاب دارالحدیث در همایش اندیشه های علامه طباطبایی

همایش بین المللی اندیشه های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان روز پنجشنبه ۲۲ آبان با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) قم آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، در این همایش که به مدت دو روز برگزار می شود چندین نشست علمی و کمیسیون تخصصی با حضور علما و اندیشمندان با هدف بررسی اندیشه های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان برگزار خواهد شد.

در کنار محل برگزاری همایش، نمایشگاهی از آثار پژوهشی مراکز و مؤسساتی که با این همایش بین المللی همکاری داشته اند برپا شده است.

حجت الاسلام نظری از پژوهشگران پژوهشکده تفسیر اهل بیت(ع) در غرفه کتاب پژوهشکده تفسیر اهل بیت(ع) به معرفی این پژوهشکده و آثار آن به بازدیدکنندگان می پردازد.

وی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: چون موضوع همایش به بررسی دیدگاه های تفسیری علامه طباطبایی پرداخته است، تعدادی از آثار تفسیری معرفی می شود.

حجت الاسلام نظری به معرفی آثار ارائه شده پرداخت وافزود: «شناخت نامه قران کریم» در چهار جلد مهم ترین اثری است که معرفی می شود.همچنین آثار آیت الله مشکینی با گرایش قرآنی؛ مقالاتی با رویکرد تفسیری که در حوزه مستشرقین استخراج شده، همچنین آثار کنگره شیخ ابوالفتوح رازی با گرایش تفسیری و نشریات علمی پژوهشی در این غرفه جمع آوری شده است.

لازم به ذکر است، همایش بین‌المللی «اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیر المیزان» روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۲ و۲۳ آبان ماه ۱۳۹۳ از ساعت ۸ صبح در بلوار جمهوری اسلامی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :