تاريخ : یکشنبه 1391/12/13 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27480
حکمت نامه عیسی بن مریم(ع) منتشر شد

حکمت نامه عیسی بن مریم(ع) منتشر شد

کتاب «حکمت نامه عیسی بن مریم(ع)» نوشته محمد محمدی ری شهری، به دو زبان عربی ـ فارسی، برگرفته از حکمت های عقلی و علمی، اخلاق و رفتار نیکو و اندرزهای خداوند متعال به عیسی(ع) است.

به گزارش پایگاه حدیث نت، در پیشگفتار کتاب آمده است: پیامبران الهی سرامد حکیمانی هستند که به قله های علمی و عقلی دست یافته اند و از جانب خداوند سبحان مأمور آموختن علم و حکمت به جامعه بشر شده اند.
عیسی بنده خدا و پیامبر او بود که به سوی بنی اسرائیل فرستاده شد و یکی از پیامبران اولوالعزم است و کتابش انجیل می باشد. خداوند عیسی را مسیح نامید که کلمه خدا و روحی از اوست.
فصل هایی که در این کتاب می خوانید: فصل یکم، حکمت های عقلی و علمی؛ فصل دوم: حکمت های عقیدتی؛ فصل سوم: حکمت های عبادی؛ فصل چهارم: اخلاق و رفتار نیکو؛ فصل پنجم: اخلاق و رفتار زشت؛ فصل ششم: مثل ها و حکمت ها؛ فصل هفتم: اندرزهای خداوند متعال به عیسی.
چاپ اول کتاب «حکمت نامه عیسی بن مریم(ع) به دو زبان فارسی-عربی، نوشته محمدی ری شهری، ترجمه حمیدرضا شیخی، قطع وزیری، جلد گالینگور،در ۳۳۲ صفحه و بهای ۸هزار تومان زمستان ۹۱ توسط انتشارات دارالحدیث منتشر شد.
گفتنی است، انتشارات دارالحديث با عرضه ۳۰۰ عنوان كتاب در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه شرکت کرده است.
علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب و دیگر آثار دارالحدیث، از غرفه این مؤسسه در مجتمع فرهنگی امام خمینی (رحمةالله‌علیه) قم (جنب گلزار شهدا) تا ۱۵ اسفندماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :