تاريخ : دوشنبه 1395/4/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 52508
جامعیت فعالیت‌ها در مؤسسه دارالحدیث مشهود است

جامعیت فعالیت‌ها در مؤسسه دارالحدیث مشهود است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مؤسسه دارالحدیث فعالیت‌های جامعی را انجام می‌دهد و حتی در کنار فعالیت‌های تخصصی، از فعالیت‌های عمومی غفلت نمی‌کند.

پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث به نقل از فارس ـ به گزارشخبرگزاری فارساز قم، داوود محمدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام مهدی شیخ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بعداز ظهر شنبه ۲۶ تیرماه از مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بازدید کردند.

حجت‌الاسلام شیخ در حاشیه بازدید از این مؤسسه با بیان اینکه در بخش‌های مختلف مؤسسه فعالیت‌های چشمگیری صورت گرفته است، گفت: تصور نمی‌شد در این سطح فعالیت‌هایی در مؤسسه انجام شود، به ویژه در بخش ترجمه کتاب و تولید محتوا برای مسلمانان غیرایرانی فعالیت‌های مناسبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه فعالیت‌های پژوهشی، پژوهشگاهی تاسیس کردند و در بخش آموزش نیز فعالیت‌های خوب و چشمگیری مشاهده می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعیت فعالیت‌ها در مؤسسه دارالحدیث وجود دارد، گفت: تولید محتوا برای بخش نوجوان و جوان صورت گرفته و در عین حال که مؤسسه در حوزه تخصصی فعالیت می‌کند، از بخش عمومی به ویژه کودک و نوجوان غفلت نشده است.

داوود محمدی، نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از این مؤسسه گفت: دارالحدیث بسیار موفق بوده و با همت آیت‌الله ری شهری و با برنامه‌ریزی در زمینه‌های مختلف دانشگاهی و انتشارات آثار ارزشمندی را تولید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و نظم در کارهای مؤسسه مشهود است، امیدواریم در آینده آثار فعالیت‌های مؤسسه در جهان اسلام خودش را نشان دهد.

گفتنی است، در نشستی معاون فرهنگی و هنری دارالحدیث، معاون آموزشی دانشگاه قران و حدیث و مدیر بین الملل دارالحدیث گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ارائه دادند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :