تاريخ : دوشنبه 1396/10/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 62464
بررسی درسنامه‌های علوم قرآن و حدیث

بررسی درسنامه‌های علوم قرآن و حدیث

طي نشستي با حضور ابوالفضل خوش‌منش، رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور مباحث جدید طرح و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست هم‌اندیشی مؤلفان و ناظران علمی درسنامه‌های قرآن و حدیث ظهر امروز دردانشگاه قرآن و حدیثبرگزار شد.

ابوالفضل خوش‌منش، رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری و رئیس کمیته تحول در مطالعات قرآن و حدیث گفت: این نشست برای هماهنگی نگارش متون آموزشی علوم قرآن و حدیث در ایران با توجه به تصویب سرفصل جدید در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته و مباحث جدید ارائه شده است.

در ادامه محمد آرمند عضو هیأت علمی مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی(سمت) برای مؤلفان کتاب‌های درسی قرآن و حدیث، شیوه‌نامه تدوین متون درسی ارائه کرد.

محمد آرمند فارغ التحصیل دکترای برنامه‌ریزی درسی از دانشگاه تربیت مدرس و نیز عضو هیأت علمی مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی (سمت) است.

وی علاوه بر تالیف و پژوهش در دانشگاه‌های علامه طباطبایی، علوم و تحقیقات و دانشگاه تهران، به تدریسروانشناسی یادگیری نیز اشتغال دارد.

ابوالفضل خوش‌منش، رئیس کمیته تحول در مطالعات قرآن و حدیث به همراه محمد آرمند عضو هیأت علمی مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی(سمت) در حاشیه این نشست از فعالیت‌های پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بازدید کردند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :