تاريخ : سه شنبه 1396/3/16 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 59433
دانشگاه قرآن و حدیث درنمایشگاه بین المللی قرآن کریم

دانشگاه قرآن و حدیث درنمایشگاه بین المللی قرآن کریم

غرفه دانشگاه قرآن و حدیث در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به معرفی آثار علمی و شیوه پذیرش علاقه مندان به فراگیری معارف حدیثی می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیدارالحدیث، در غرفه دانشگاه قرآن و حدیث، شیوه تحصیل در مرکز آموزش الکترونیکیدانشگاه قرآن و حدیث، دوره های کوتاه مدت حدیثی و پذیرش در دانشگاه قرآن و حدیث به علاقه مندان ارائه می شود.

برگزاری مسابقات قرآنی و حدیثی از دیگر برنامه های غرفه ی دانشگاه قرآن و حدیث است.

پایان نامه های قرآنی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه قرآن و حدیث نیزدر این غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

غرفه دانشگاه قرآن و حدیث به همت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برپا شده است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روز دوشنبه ۸ خردادماه، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی ازمدیران فرهنگی و قرآنی کشور آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

لازم به ذکر است برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس حاصل کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :