تاريخ : یکشنبه 1396/2/31 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 59146
آشنایی با فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث

آشنایی با فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث

امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث، برای بهره گیری از ظرفیت های فعالان فرهنگی، بستر مناسبی برای دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیدارالحدیث، برنامه ریزی برای برگزاری نشست های علمی به همت انجمن های علمی و تشکل های دانشجویی مانند انجمن علمی روانشناسی اسلامی، از فعالیت های امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث است.

برنامه ريزي براي برگزاري مراسم مختلف مذهبي و اجتماعی، حمايت وبرنامه ريزي براي تشكيل كلاس ها وكارگاه هاي فرهنگ،  برپايي مسابقات فرهنگي و ورزشی، تنظيم برگزاري اردوهاي فرهنگي تفريحي براي دانشجویان، برنامه ريزي، هدايت، نظارت و زمينه سازي براي مشاركت دانشجويان در تصميم گيري فعاليت هاي فرهنگي و فوق برنامه از دیگر برنامه های امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث، برای دانشجویان است.

برگزاری اردوهای مناسبتی، مسابقات فرهنگی(مسابقات کتابخوانی)، مسابقات ورزشی، اکران اختصاصی فیلم های روز، از دیگر برنامه های این واحد دانشگاهی است.

پوشش صوتی و تصویری نشست های انتخاباتی پردیس تهران برای دانشجویان قم با امکان پرسش و پاسخ، برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه برای دانشجویان و ارائه خدمات مشاوره رایگان به دانشجویان از اقدامات دیگری است که این واحد در سال تحصیلی گذشته برای دانشجویان فراهم کرده است.

گفتنی است، بیش از هفتصد نفر در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه قرآن و حدیث قم با هدف بسط و گسترش دانش های قرآنی و حدیثی همچنین تربیت استادان و پژوهشگران علوم قرآن و حدیث در حال تحصیل هستند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :