تاريخ : چهارشنبه 1395/8/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 54588
حضور چشمگیر انتشارات دارالحدیث در نمایشگاه کتاب سراسر کشور

حضور چشمگیر انتشارات دارالحدیث در نمایشگاه کتاب سراسر کشور

مدیر عامل انتشارات دارالحدیث : انتشارات دارالحدیث در مدت سه ماه گذشته در هفت نمایشگاه استانی شرکت و حضور فعال داشته است.

دکتر سبحانی نیادر گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، اظهار داشت :

بازار کتاب و به تبع آن بازار نشر حال روز خوبی ندارد و به دلیل تنگناهای اقتصادی ناشران آسیب دیده و بسیاری از آنان به حال تعطیل یا نیمه تعطیل در آمده اند.

وی تصریح کرد: متأسفانه کتاب و کتابخوانی به هنگام تنگناهای اقتصادی جامعه اولین بخشی است که مورد بی مهری قرار می گیرد و اقبال عمومی را از دست می دهد. این امر ایجاب می کند تا ناشرانی که می خواهند باقی بمانند تلاش مضاعفی داشته باشند.  لذا ما تلاش می کنیم به هر صورتی که شده در سطح کشور ثار خود را بیشتر معرفی کنیم  تا از این طریق شاید بتوانیم کمبود تقاضا را جبراین کرده و آثار خود را به آگاهی علاقمندان برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با بیان اینکه ، انتشارات دارالحدیث طی سه ماه گذشته در هفت نمایشگاه استانی شرکت کرده افزود:

نمایشگاه های برپا شده در شهرهای  زنجان(شهریور ۹۵) کرج (شهریور ۹۵) ، شهر کرد(مهر ۹۵) تهران(مهر۹۵) ، خرم آباد(مهر ۹۵)  رشت( مهر ۹۵) و تبریز ( مهر ۹۵) بوده است.

مدیرعامل انتشارات دارالحدیث خاطرنشان کرد: وجه اشتراک همه این نمایشگاه ها دو نکته بوده است: اول آنکه هزینه های شرکت در نمایشگاه ها هر یک نزدیک به یک میلیون تومان بوده  است. نکته دوم آنکه  میزان فروش در نمایشگاه ها هرگز نتوانسته است هزینه های آن را  مستهلک ساخته سود آوری داشته باشد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :