تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 3791
نمایشگاه دستاوردهای آستان حضرت عبدالعظیم از زبان مدیر اجرایی نمایشگاه

نمایشگاه دستاوردهای آستان حضرت عبدالعظیم از زبان مدیر اجرایی نمایشگاه

News

چهار شنبه 4/10/87

راوی: نمایشگاه دستاوردهای آستان حضرت عبدالعظیم در حوزه فعالیت های علمی _ فرهنگی از زبان مدیر اجرایی نمایشگاه

راوی: مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای علمی _ فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در گفتگوی تلفنی با راوی گفت : با توجه به فعالیت های گسترده آستان حضرت عبدالعضیم (ع) در بخش های عمرانی ، اقتصادی ، فرهنگی ، آموزشی و پژوهشی در زمان تولیت آستان (آیت الله محمدی ری شهری) مقرر شد این فعالیت ها در قالب نمایشگاهی پیرامون دستاوردهای آستان حضرت عبدالعظیم در حوزه فعالیت های آموزشی و فرهنگی ارائه شود. حجت الاسلام صادقی با اشاره به بخش های مختلف این نمایشگاه تصریح کرد : مجموعه دارالحدیث با سه بخش در این نمایشگاه شرکت کرده و این سه بخش عبارت است از پژوهشکده ، دانشکده علوم حدیث و انتشارات . وی با بیان اینکه پژوهشکده علوم حدیث در حوزه معارف حدیثی بالغ بر 200 عنوان کتاب منتشر کرده گفت : این پژوهشکده در نمایشگاه دستاوردهای علمی _ فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) به ارائه نشریات علوم حدیث ، علوم الحدیث ، حدیث زندگی و میراث حدیث شیعه پرداخته است. مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای علمی _ فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) به فعالیت های انتشارات موسسه دارالحدیث در نمایشگاه اشاره کرد و گفت : انتشارات عهده دار چاپ و نشر کتب و آثار پژوهشگران موسسه در حوزه علوم حدیث است.
وی گفت : در غرفه دانشکده ، بازدید کنندگان علاوه بر شیوه حضوری با فعالیت های دانشکده مجازی نیز آشنا می شوند .
همچنین فعالیت های دوره های فشرده علوم حدیث نیز در این نمایشگاه ارائه می شود . حجت الاسلام صادقی گفت : فعالیت های آستان عبدالعظیم (ع) در حوزه مباحث آموزشی به فعالیت های مجتمع فرهنگی _ آموزشی حکمت اختصاص یافته است .همچنین آستان مقدس به فعالیتی عمومی ، برای مجاورین و زائرین حرم در دو حوزه درالقران و معاونت فرهنگی پرداخته است که مورد استقبال قرار گرفته و در نمایشگاه نیز شرکت دارد . مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای علمی _ فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به فعالیت های معاونت فرهنگی آستان در حوزه موزه ، کتابخانه عمومی آستان ، مرکز نجوم و حوزه علمیه خواهران در قالب سایت های مختلف به ذکر فعالیت های خود می پردازند .

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای علمی _ فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با عید سعید غدیر خم افتتاح و به مدت ده روز تا 6 دی ماه در سالن اندیشه جوان آستان عبدالعظیم (ع) برپاست .

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :