تاريخ : چهارشنبه 1393/5/29 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 34052
ارائه نرم افزار ماخذشناسی جامع فقه اسلامی

ارائه نرم افزار ماخذشناسی جامع فقه اسلامی

نرم افزار ماخذشناسی جامع فقه اسلامی مشتمل بر تمامی منابع فقهی حتی پایان نامه ها اعم از شیعی و سنی ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین خادمی کوشا، مدیر گروه دانش های وابسته به فقه از ارائه نرم افزار «ماخذشناسی جامع فقه اسلامی» خبر داد.
وی با اعلام خبر ارائه نرم افزار «ماخذشناسی جامع فقه اسلامی» گفت: یکی از پروژه های مهمی که در دست اجرا قرار گرفته پروژه نرم افزاری کردن ماخذشناسی جامع فقه اسلامی است.
حجت الاسلام خادمی کوشا تصریح کرد: بعد از اجرای ماخذشناسی جامع فقه اسلامی، تصمیم گرفته شد که این مجموعه در قالب یک نرم افزار ارائه شود و طرح نرم افزاری کردن آن هم ارائه و پس از حصول توافقات اولیه اجرای آن در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم امسال بتوانیم این نرم افزار را عرضه کنیم.
وی عنوان کرد: پروژه «ماخذشناسی جامع فقه اسلامی» که در حال تهیه نرم افزار آن هستیم، از سال ۸۶ توسط محمد نوری در ۲۸ جلد انجام شده که قرار است در این مجموعه آورده شود، اما در مرحله اول قرار است دو یا سه جلد آن در قالب نرم افزار ارائه و سپس به مرور زمان بر تعداد کتب اضافه شود.
وی یادآور شد: این پروژه در نوع خود بی نظیر است، چون تمامی منابع فقهی، حتی پایان نامه ها را اعم از شیعه و سنی در دانش فقه معرفی می کند و از این جهت می تواند خلاء موجود را پر کند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :