تاريخ : شنبه 1393/4/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 32177
مسابقه «چهل حدیث خانواده» در نمایشگاه قرآن مشهد

مسابقه «چهل حدیث خانواده» در نمایشگاه قرآن مشهد

مسابقه چهل حدیث خانواده ویژه گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، پدران، مادران، همسران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مسابقه چهل حدیث خانواده ویژه گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، پدران، مادران، همسران، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در غرفه کارگاه قرآن، خانه و خانواده در تالار بهار نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری مسابقه چهل حدیث خانواده این است که مخاطب دو حدیث را با معنا و مفهوم مطالعه کند و از کاربرد آن دو حدیث در زندگی بهره ببرد که شرکت تمامی اعضای خانواده در کنار یکدیگر از ویژگی های این مسابقه به شمار می رود.
در این مسابقه باید دو موضوع از کتاب چهل حدیث خانواده را انتخاب کرده و متن عربی و فارسی حدیث را بنویسند و سپس آن درک و استنباطی که از حدیث مشخص شده دارند، در برگه مسابقه خویش ذکر کنند.
بنا بر این گزارش، مجموعه ۱۰ جلدی کتاب‌ های چهل حدیث رضوی شامل پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، مادران، پدران، همسران، جوانان، نوجوانان و کودکان می‌شود که توسط حجت‌الاسلام محمد الهی ‌خراسانی جمع‌آوری شده و توسط انتشارات به نشر آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است.
یادآور می شود، علاقه مندان می توانند با حضور در این بخش در مسابقه شرکت کرده و از جوایزی همچون قرآن، پک کامل چهل حدیث خانواده و هدایای ارزنده و متبرک دیگر بهره مند شوند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :