تاريخ : یکشنبه 1388/5/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 2742
دور جدید پذیرش دانشجو در دانشكدۀ مجازی علوم حدیث

دور جدید پذیرش دانشجو در دانشكدۀ مجازی علوم حدیث

دو شنبه 10/4/87

راوی: پنجمین دورۀ پذیرش دانشجو در مقطع كارشناسی دانشکدۀ مجازی علوم حدیث آغاز شد.

به گزارش راوی: تمامی علاقه مندانی که دارای مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم و یا بالاتر از آن باشند، می‌توانند با استفاده از این فرصت، تحصیلات دانشگاهی خود را در یکی از مهم‌ترین گرایشهای الهیات و معارف اسلامی پی بگیرند.
شیوۀ پذیرش دانشجو در این دانشکده به روش فراگیر است و داوطلبان می‌توانند بدون شرکت در کنکور سراسری به صورت آزمایشی در دورۀ‌ دانش‌پذیری تحصیل خود را آغاز کنند. شرکت‌کنندگان در این دوره در پایان ترم دانش‌پذیری در آزمون جامعی که با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و سؤالات آن از دروس ارائه شده در همان ترم است شرکت می‌کنند و در صورت کسب امتیاز لازم به عنوان دانشجوی رسمی دانشکده پذیرفته شده و مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهند کرد.
علاقمندان می‌توانند از دهم تیر ماه تا 28 شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشکدۀ مجازی علوم حدیث بر اساس راهنمای گام به گام ثبت نام، نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند و با شرکت در کارگاه‌های توجیهی، آمادگی لازم را برای این شیوۀ تحصیلی به دست آورند. نشانی پایگاه این دانشكده، http://vu.hadith.ac.ir است.

در حال حاضر بیش از 2500 دانشجو و دانش‌پذیر (که تعداد زیادی از آنان دانشجو یا دانش‌آموختۀ رشته‌های دیگر دانشگاهی‌اند) به صورت کاملا اینترنتی در این دانشکده تحصیل می‌کنند و از دروس چندرسانه‌ای و تعاملی، تالارهای گفتگو و پژوهش، ارتباط مستقیم با اساتید و آموزشیاران و دیگر امکانات آموزشی و پژوهشی استفاده می‌کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :