تاريخ : یکشنبه 1402/12/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 76814
فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی آغاز شد

فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی آغاز شد

طلاب جوان (زیر 35 سال) حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور تا پایان روز سه‌شنبه 15 خرداد 1403 فرصت دارند فرایند ثبت‌نام در این جشنواره را تکمیل نمایند.

طلاب جوان (زیر ۳۵ سال) حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند فرایند ثبت‌نام در این جشنواره را تکمیل نمایند.

همچنین، اساتید حوزه‌های علمیه [بدون شرط سنی] و منوط به داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء(س) در سال جاری، می‌توانند در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.

🔻ارسال آثار در یکی گروه‌های علمی دوازده‌گانه جشنواره:

▫️ تفسیر و علوم قرآنی
▫️ علوم حدیث و درایه
▫️ کلام
▫️ اخلاق و تربیت
▫️ فقه و حقوق اسلامی
▫️ فلسفه و منطق
▫️ اصول فقه
▫️ تاریخ اسلام
▫️ ادبیات و زبان‌شناسی
▫️ سیاسی و اجتماعی
▫️ اقتصاد و مدیریت
▫️ علوم تربیتی و روان‌شناسی

همچنین آثار ارسالی طلاب جوان می‌بایست در یکی از قالب‌های «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد. [تحقیق پایانی و پایان‌نامه در بخش اساتید پذیرفته نمی‌شود.]

«نقش حوزه‌های علمیه در راهبردهای فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» و «پژوهش و تبلیغ ؛ ابزارها و شیوه‌ها» به عنوان موضوعات بخش ویژه جشنواره شانزدهم است و افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

🌐لینک ثبت‌نام در جشنواره

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :