تاريخ : شنبه 1399/4/21 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 69948
آزمون اختصاصی دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد

آزمون اختصاصی دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد

آزمون اختصاصی ویژه طلاب مقطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث با رعایت دستورالعمل های بهداشتی روز جمعه 20 تیرماه، همزمان در 6 استان کشور برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه قرآن و حدیث، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، با بیان اینکه ۵۰۰ نفر برادر و خواهر در نوبت صبح آزمون دکتری و نوبت عصرآزمون مقطع کارشناسی ارشد، شرکت کردند، افزود:

از این تعداد ۱۵ نفر در مقطع دکتری و ۲۰۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث پذیرفته می شوند.

حجت الاسلام احمد غلامعلیبا اشاره به برگزاری آزمون در ۶ حوزه تصریح کرد: آزمون اختصاصی طلاب در سال تحصیلی ۹۹-۴۰۰ در مراکز قم، تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و بوشهر برگزار شد.

وی از اعلام نتایج آزمون در هفته اول شهریورماه خبر داد و گفت: نتایج این آزمون هفته اول شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش و دانشگاه قرآن و حدیث اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام غلامعلی گفت: امسال رشته علوم حدیث، گرایش اقتصاد درمرکز قم، برای نخستین بار از طریق آزمون اختصاصی مقطع کارشناسی ارشد ارائه شده است.

معاون آموزش و پژوهش دانشگاه قرآن و حدیث، افزود: در شرایط سخت کرونا و تعطیلات ، دانشگاه قرآن و حدیث بدون وقفه آموزش های حضوری خود را به شیوه مجازی ادامه می دهد.

دانشگاه قران و حدیث با تشکیل کارگروه های تخصصی ، اشکالات و کاستی های شیوه مجازی را رصد کرده و در آغاز سال تحصیلی ۹۹-۴۰۰ با شیوه متفاوتی آموزش مجازی را ارائه خواهد داد.

دانشگاه قرآن و حدیث در حال حاضر با ۲۰۰۰ هزار نفر دانشجو(برادر و خواهر) در شعبه های مختلف در بیش از ۳۰ رشته محل به دو شیوه حضوری و مجازی فعالیت می کند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :