تاريخ : شنبه 1397/8/26 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 67579
جشنواره «حکمت و نیایش» با رویکرد ویژه به عترت برگزار می‌شود

جشنواره «حکمت و نیایش» با رویکرد ویژه به عترت برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از برگزاری جشنواره حکمت و نیایش با رویکرد ویژه به عترت طاهره (ع) در آینده نزدیک توسط این معاونت خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره حکمت و نیایش برای نخستین بار در کشور و به میزبانی استان تهران خبر داد.
فقهی زاده با بیان اینکه این جشنواره با محوریت دو کتاب گران سنگنهج البلاغهبه عنوان برادر قرآن وصحیفه سجادیهبه عنوان خواهر قرآن برگزار می شود، گفت: تاکنون جشنواره ای با رویکرد تخصصی به عترت طاهره(ع) برگزار نشده است و انتظار می رود مورد توجه و استقبال بسیاری از محققان، پژوهشگران و فعالان در این زمینه قرار گیرد.
معاون قرآن و عترت در ادامه اظهار کرد:
شورای سیاست گذاری این جشنواره با بهره گیری از افراد با تجربه و شاخص از سه معاون وزیر و سه شخصیت علمی مطرح همچون«مهدوی راد»، «دلشاد تهرانی» و «نورالهیان» و همچنین برخی از مدیران کل معاونت قرآن و عترت تشکیل شده و در آینده نزدیک فراخوان این جشنواره در سطح وسیع منتشر خواهد شد.
وی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره حکمت و نیایش با محتوای ویژه عترت، برای نخستین بار در کشور، تصریح کرد: شورای سیاست گذاری این جشنواره ضمن تشکیل جلسات متمادی در راستای برگزاری این جشنواره آن را به دلیل برخورداری از انعکاس گسترده خبری به استان تهران واگذار و به زودی شاهد رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان این جشنواره خواهیم بود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :