تاريخ : پنج شنبه 1397/2/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 64277
چشم انداز مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث

چشم انداز مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث

رئیس مرکز آموز الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: اشتراک دروس برای استفاده عموم علاقه مندان با عنوان سامانه رایادین با تولید 5 هزار ساعت تولید محتوا صورت گرفته است.

حجت الاسلام مهدی غلامعلیرئیس مرکز آموزش الکترونیکی قرآن و حدیث در مراسم بزرگداشت مقام استاد که روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در تالار شیخ کلینی(ره) دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد، گفت: این مرکز علاوه بر برگزاری دوره‌های رسمی آموزشی، به منظور پاسخ به نیاز و اشتیاق علاقه مندان، با راه‌اندازی آموزش‌‌های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی دوره‌هایی را به صورت آزاد برگزار کرده تا علاقه ‌مندانی که به هر دلیل امکان و فرصت شرکت در دوره‌های رسمی را ندارند، نیز بتوانند از خدمات و امکانات آموزشی این مرکز، در زمینۀ نشر معارف قرآن و اهل بیت (ع) برخوردار شوند.

وی گفت:  اشتراک دروس برای استفاده عموم علاقه مندان با عنوان سامانه رایادین با تولید ۵ هزار ساعت تولید محتوا صورت گرفته و نشانی پایگاه عرضه محتوای الکترونیکی دینی:http://rayadin.qhu.ac.irاست.

حجت الاسلام غلامعلی خاطرنشان کرد: ۵ رشته در سه سال گذشته به رشته های تحصیلی مرکز آموزش الکترونیکی قرآن و حدیث افزوده شده و در حال حاضر ۱۰ رشته ارائه می شود که ۲ رشته کارشناسی و ۸ رشته در مقطع ارشد است.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث گزارشی از فعالیت های سال گذشته این مرکز ارائه کرد و گفت : بیش از ۱۶۰۰ نفر دانشجوی فعال در حال تحصیل هستند و مجموع دانش آموختگان در سال گذشته ۳۶۸ نفر است که از این تعداد ۱۵۷ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۱۱ نفر در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۷۸ نفر استاد در قالب ۴۳۰ عنوان کلاس در فضای مجازی به شیوه آنلاین برگزار شده است.

حجت الاسلام غلامعلی بیان کرد: سال گذشته ۸۰ واحد درسی جدید ارائه شده و ۲۲ کتاب از جزوه های درسی به صورت کتاب درسی(متنا) منتشر شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۱۲ نفر از اساتید ممتاز به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :