تاريخ : سه شنبه 1397/1/21 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 63776
در سال جدید باید تلاش ها معطوف به جلب رضایت بیشتر زائران باشد

در سال جدید باید تلاش ها معطوف به جلب رضایت بیشتر زائران باشد

آیت الله محمدی ری شهری در دیدار معاونین و مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی با توفیقات بیشتر در خدمت رسانی به زائران و خودسازی و تقرب به پروردگار متعال گفت: در روایت است که در هر لحظه ای که از آن عبور می کنیم « مرگی » صورت می گیرد که از آن غفلت می شود و آن مرگ فرصت ها و لحظات ارزشمند زندگی است که باید مغتنم شمرده شود.

آیت الله محمدی ری شهریدر دیدار معاونین و مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی با توفیقات بیشتر در خدمت رسانی به زائران و خودسازی و تقرب به پروردگار متعال گفت: در روایت است که در هر لحظه ای که از آن عبور می کنیم « مرگی » صورت می گیرد که از آن غفلت می شود و آن مرگ فرصت ها و لحظات ارزشمند زندگی است که باید مغتنم شمرده شود.

تولیت آستان مقدسحضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، در بیان روایتی از حضرت علی(ع) گفت: در روایت شریف آنحضرت است که چقدر ساعات و لحظات زندگی در روز زود می گذرند و چقدر روزها در ماه و ماه ها در سال بسرعت عبور می کنند و چقدر سال ها در عمر انسان به سرعت می گذرد و فردا به امروز خیلی نزدیک است.

آیت الله ری شهری اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین(ع)، در این روایت این نکته مهم را می خواهند به ما گوشزد کنند که باید از لحظه لحظه زندگی خود استفاده کنیم و از ارزش بالای آن غفلت نکنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بیان کرد: در روایت است که برای بقیه عمر انسان هیچ قیمتی نمی توان تعیین کرد، اما متاسفانه انسان سرمایه عمر بسیار با ارزش را به تدریج بدون این که در مقابل آن چیزی به دست آورده باشد از دست می دهد.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث گفت: باید از لحظه لحظه عمرمان استفاده کنیم برای خودسازی و خدمت رسانی به زائران این حرم مطهر که همه روزه و هرماه و همه ساله یک قدم جلوتر از قبل باشیم و نیز متوجه این نکته مهم باشیم که مهمترین عامل خودسازی، یاد خداست.

آیت الله محمدی ری شهری گفت: باید در سال جدید همه توان خود را به این نکته مهم معطوف داریم که اقدامات ما در جهت رضایت بیشتر زائران این حرم و خدمت رسانی بهتر به زائران و مجاوران این بارگاه ملکوتی باشد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :