تاريخ : دوشنبه 1397/1/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 63757
دیدار شهردار و مدیران شهرداری منطقه 20  با آیت الله محمدی ری شهری

دیدار شهردار و مدیران شهرداری منطقه 20 با آیت الله محمدی ری شهری

شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 به مناسبت فرارسیدن سال نو با آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله محمدی ری شهریدر دیدار شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ گفت:حضرت علی (ع)در پایان نامه خود به مالک اشتر به عنوان والی مصر در قالب دعا عباراتی را بیان می کنند که از جمله آن عبارات بسیار ارزشمند این است که «و جمِيل الْأَثر فِي البلاد» یعنی آنحضرت از خدای متعال طلب توفیق می کند که در پایان حکومت و مسئولیت، آثار نیکی از ایشان در شهرها باقی بماند.

شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ به مناسبت فرارسیدن سال نو با آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله ری شهری در این دیدار ضمن تشکر از زحمات شهردار محترم و همکاران خدوم شهرداری منطقه ۲۰ گفت: امیدوارم به برکت وجود حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والامقام (ع)، سال جدید بر همه شما و اعضای خانواده های شما مبارک و سرشار از عنایات الهی باشد.

تولیت آستان مقدسحضرت عبدالعظیم حسنی(ع)در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شهرداری منطقه ۲۰ در دوره مدیریت آقای سید احمد صفوی به مردم شهرری و زائران آستان مقدس گفت: ان شاء الله در این دوره مدیریت اقدامات خوبی آغاز شده که از خدای متعال می خواهیم توفیق پایان این کارهای خوب و ارزشمند را نیز به شهردار محترم و همکاران خدوم ایشان عنایت فرماید.

آیت الله محمدی ری شهری در این دیدار ضمن توضیح عبارت «و جمِيل الْأَثر فِي البلاد » در نامه حضرت امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر اظهار داشت: باید همه مسئولان خصوصا مسئولان شهرداری ها به نحوی برنامه ریزی کنند که آثار نیکی از خود اعم از در نظر داشتن معماری اسلامی در بناها، راه ها و سرسبزی و شادابی شهرها، مساجد، حسینیه ها و مراکز فرهنگی که مربوط به مردم است از ایشان برجای بماند.

در ابتدای این دیدار سید احمد صفوی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۹۶ در شهرداری منطقه ۲۰ در حوزه های عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری و زیباسازی ارائه کرد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :