تاريخ : شنبه 1396/11/14
کد خبر: 62734

سالنامه حدیث فاطمی نور منتشر شد

مدیر عامل انتشارات دارالحدیث از انتشار سررسید فاطمی نور سال 1397 خبر داد.

حجت الاسلام سبحانی نیادر گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، گفت: در ایام سوگواری صدیقه طاهرهحضرت فاطمه سلام الله علیهاانتشارات دارالحدیث توفیق یافت دو اثر در موضوع آن حضرت منتشر سازد

مدیر عامل انتشارات دارالحدیث  در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث با بیان اینکه نخستین اثر چاپ سررسید نور ویژه حضرت زهرا سلام اله علیهاست افزود:
«این سررسید در راستای  رسالت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و آشنایی هرچه بیشتر جامعه نسبت به پیشوایان معصوم علیهم السلام توسط معاونت فرهنگی و هنری دارالحدیث تولید شده است.»

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد:
«در سال ۱۳۹۵ سررسید نور ویژه احادیث و نکات ارزشمند و درس آموز از زندگی پیامبر اعظم با عنوان سررسید نبوی نور منتشر شد. در سال ۱۳۹۶ سررسید نور مشتمل بر احادیث و مطالبی درس آموز از زندگی امیر مؤمنان علی علیه اسلام با عنوان سررسید علوی نور به چاپ رسید. و برای سال ۱۳۹۷ سررسید فاطمی نور تولید و هم اکنون به زیور چاپ آراسته شده است.»

معاون فرهنگی و هنری دارالحدیث افزود:
«همانند سبک دو سر رسید یاد شده در سال های ۹۵ و ۹۶ در هر روز یک حدیث از معصوم مورد نظر و در روز جمعه یک نکته و یا واقعه تاریخی از زندگی آن معصوم  آمده است، با این تفاوت که تعداد احادیثی که از زبان مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها به ما رسیده کمتر از تعداد روزهای سال است. لذا گاهی احادیث از معصوم دیگر در باره شأن و جایگاه فاطمه سلام الله علیها  انتخاب شده است. »

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :
  • سالنامه حدیث فاطمی نور (دانلود)