تاريخ : سه شنبه 1396/10/12
کد خبر: 62246

برای خانواده خود «خانه آرام» بسازید

انتشارت آستان قدس رضوی (به‌نشر) برای نخستین بار کتاب «خانه آرام» را که حاوی 50 پرسش و پاسخ درباره سامان یافتن خانواده بر پایه روایات است، منتشر کرد.

به گزارش آستان نیوز، «خانه آرام» عنوان کتابی به قلممهدی غلامعلیاست که به زوج‌ها کمک می‌کند تا با شناخت وظایف و حقوق یکدیگر و عمل به آن‌ها در آرامش‌بخشی به خانواده تأثیرگذار باشند.

این کتاب برگرفته از پژوهش‌هایی حدیثی است که در کتاب«تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث»، اثرآیت‌الله ری‌شهریانجام شده است و نویسنده سعی کرده در کتاب «خانه آرام» مهم‌ترین مسائل خانواده را که در روایات آمده است، در قالب ۵۰ پرسش و پاسخ تنظیم کند تا خواننده اگر حوصله کتاب خواندن ندارد، تنها پرسش‌های خود را در این کتاب جستجو و همان را مطالعه کند.

چرا ازدواج، خواستگاری، عروسی، خانواده پایدار، اخلاق و زندگی، دین و زندگی و ازدواج آسمانی از جمله عناوین سرفصل‌های کتاب «خانه آرام» است که نویسنده مطالب آن را به‌صورت کاربردی و با رعایت اختصار در پرتوی احادیث و روایات بیان کرده است.

به‌نشر این کتاب را در قطع رقعی و با شمارگان یک‌هزار نسخه منتشر کرده و با قیمت ۱۳۰ هزار ریال در دسترس زوج‌های جوان و سایر مخاطبان قرار داده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتیwww.behnashr.comیا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :