تاريخ : پنج شنبه 1396/9/9
کد خبر: 61771

خط حزب‌الله ۱۱۰ | گفتمان انقلاب را غلبه دهید

صدودهمین شماره از نشریه خط حزب‌الله در هشتمین روز از آذرماه ۱۳۹۶ منتشر شد.

سخن هفته‌ این شماره از نشریه به‌مناسبت روز دانشجو، با عنوان «گفتمان انقلاب را غلبه دهید» به مأموریت جدید رهبر انقلاب به جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها می‌پردازد. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: رهبر انقلاب دانشجوی مؤمن و انقلابی را در صحنه‌ی نبرد اندیشه‌ها و غلبه‌ی گفتمان‌ها، «افسر جوان جنگ نرم» می‌دانند. این افسر جوان اما با «خودسازی»، «حفظ تدین و تعبد در عمل و گفتار» و «عقلانیت» است که گفتمان انقلاب را در محیط دانشگاهی تبلیغ و ترویج می‌کند. البته در این مسیر حتی اگر دستگاه‌های مسئول فرهنگی و اندیشه‌ای کشور، دچار سستی، کاهلی یا تعطیلی شدند با اتکا به این شاقول‌هاست، که خود دست به اقدام خواهد زد. «من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملی جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً می‌گویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار... آنجایی که احساس می‌کنید دستگاه مرکزی اختلالی دارد و نمی‌تواند درست مدیریت کند، آنجا آتش‌به‌اختیارید؛ یعنی باید خودتان تصمیم بگیرید، فکر کنید، پیدا کنید، حرکت کنید، اقدام کنید.»(۱۳۹۶/۰۳/۱۷)

گزارش هفته‌‌ی این شماره از نشریه نیز به این پرسش پاسخ داده است که بعد از پایان حکومت داعش چه کسی پیروز نبرد منطقه بوده است.

در بخش احکام شرعی نیز، جدیدترین استفتائات رهبر انقلاب درباره حکم شرکت در نمازهای اهل‌تسنن‌ منتشر شده است.

خوشبختی و بدبختی کشور در دست مسئولان است، تمام منازعات به نفع ایران بوده است تا آمریکا، جمهوری اسلامی نه اهل تجاوز است نه انفعال، همسر شما هم عیب شما را تحمل می‌کند!، جمهوری اسلامی وعده‌ی کوتاه‌مدت الهی بود، اصل عقلایی و همیشگی در برابر دشمن، تولید ثروت در اسلام مطلوب است اما به شرط‌ها و شروط‌ها، و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدودهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح بلند شهید میرزا کوچک‌خان جنگلی تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

منبع :KHAMENEI.IR
خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :