تاريخ : شنبه 1396/8/6 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 61425
پذیرش دانشجوی  کارشناسی در دانشگاه قرآن و حدیث

پذیرش دانشجوی کارشناسی در دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از تكميل ظرفيت دانشجوی رسمی در مقطع كارشناسی بدون آزمون در دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.

هادی حجت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: تمامي علاقه مندان اعم از داوطلباني كه در آزمون سراسری سال ٩٦ ثبت نام کرده يا نکرده اند، بدون محدوديت در گروه آزمايشي در مرحله تكميل ظرفيت سال ٩٦ مي توانند در يكی از کد رشته های حضوری یا مجازی دانشگاه قرآن و حديث به شرح جدول زير ثبت نام کنند و به عنوان دانشجوی رسمی مقطع كارشناسي در رشته مورد علاقه خود از نیمسال اول سال تحصیلی 97-96  ادامه تحصيل دهند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به امتيازات و تسهيلات تحصيل در دانشگاه قرآن و حديث گفت: قرارداشتن دانشگاه قرآن و حديث در رديف سطح يك دانشگاه های غيرانتفاعي به لحاظ جايگاه علمی و آموزشی مطابق با سطح بندی انجام شده توسط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري؛امكان برخورداری از خوابگاه خودگردان براي دانشجويان دوره هاي حضوري براي خواهران و برادران از جمله این امتیازات است.

وی امكان پرداخت اقساطي شهرية تحصيلي در نيمسال اول؛امكان شركت در آزمونهاي كانون وكلا پس از دريافت دانشنامة مقطع ليسانس رشتة فقه وحقوق اسلامي و برخورداري از كتابخانة تخصصي و مجموعة ورزشي (استخر، سالن بدنسازي و ...) و ديگر امكانات رفاهي مستقر در مركز قم و شعبه تهران  را از دیگر امتیازات این مرکز عنوان کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به مهلت ثبت نام تصریح کرد: علاقمندان تا 25 آبان فرصت دارند با مراجعه به سامانه ثبت نام مندرج در سایت این دانشگاه نسبت به ثبت نام در یکی از کد رشته های حضوری یا مجازی ثبت نام کنند.

وی نشاني مركز قم را  بلوار پانزده خرداد، چهارراه نوبهار، خيابان شهيد نظري ثابت، بعد از شهرك جهاد، دانشگاه قرآن و حديث

و آدرس شعبة تهران را  شهرري، ضلع جنوبي حرم حضرت عبدالعظيم (عليهالسلام)عنوان کرد.

علاقمندان  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه دانشگاه قرآن و حدیث مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :