تاريخ : دوشنبه 1396/7/17 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 61012
فلسفه سیاسی و اجتماعی نبوت و امامت مساله برقراری امنیت است

فلسفه سیاسی و اجتماعی نبوت و امامت مساله برقراری امنیت است

آیت الله محمدی ری شهری در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی: فلسفه سیاسی، اجتماعی نبوت و امامت و نیز در غیاب امام معصوم علیه السلام، فلسفه تشکیل حکومت اسلامی توسط فقیه جامع الشرایط، مساله برقراری امنیت است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فلسفه سیاسی، اجتماعی نبوت و امامت و نیز در غیاب امام معصوم علیه السلام، فلسفه تشکیل حکومت اسلامی توسط فقیه جامع الشرایط، مساله برقراری امنیت است که این مساله از وظایف مهم و خطیری است که در شرایط کنونی برعهده نیروی های خدوم انتظامی نهاده شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ظهر امروز با فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار رحیمی و جمعی از فرماندهان و کارکنان ارشد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دیدار کرد.

آیت الله محمدی ری شهریدر این دیدار که پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر انجام شد، ضمن خوش آمد گویی به فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار امیدواری کرد که به برکت انوار ملکوتی اهل بیت علیهم السلام، کار و تلاش و زندگانی همه خدمتگزاران عرصه امنیت کشور توام با برکت و توفیقات روزافزون باشد.

تولیت آستان مقدسحضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلامدر این دیدار، نیروی انتظامی را یکی از نهادهای بسیار سرنوشت ساز جمهوری اسلامی ایران در میان انبوه توطئه های فرهنگی، سیاسی و امنیتی دشمنان برشمرد و گفت:
به لطف و عنایت خاص حضرت حق و تدابیر فرماندهی مخلص و مقاوم این نیرو، سردار حسین اشتری، الحمدلله اکنون در یکی از بهترین دوره های مدیریتی نیروی انتظامی بسر می بریم که توانسته، امنیت فراگیر و آرامش را با همکاری سایر دستگاه های مسئول در کشور فراهم نماید.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ایران اسلامی را دارای امنیتی بی بدیل نسبت به دیگر کشورهای منطقه و حتی کشورهای مدعی امنیت در سراسر جهان دانست و گفت:
اکنون در سراسر ایران اسلامی همه مردم در آرامش و امنیت بسر می برند و باید حافظ و شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

آیت الله محمدی ری شهری اظهار داشت:
در نظام اسلامی اهمیت بالای امنیت با عدالت مطرح می شود و در کنار امنیت نیز حفظ ارزش های الهی در اولویت قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در ادامه به مناجات حضرت علی علیه السلام در شرایطی که بعد از ۲۵ سال خانه نشینی، برای تشکیل حکومت به ایشان مراجعه شده بود، اشاره نمود و گفت:
طبق فرمایشی که در دعا آمده است آنحضرت، حکومت بر مسلمین را پذیرفتند تا ارزش ها را در جامعه محقق فرموده و سپس اصلاحات را جامعه ایجاد نمایند و نیز امنیت و ارزش ها را در جامعه حاکم کنند.

آیت الله محمدی ری شهری گفت:
برقراری امنیت و حفظ ارزش های اسلامی، از بزرگترین عبادات محسوب می شود و اگر با نیت خالصانه انجام شود، سرمایه بزرگ دنیا و آخرت انسان خواهد بود.

در ابتدای این دیدار سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ارائه گزارشی گفت: در حوزه های مختلف با اشراف بالای این نیرو وتلاش شبانه روزی همکاران عزیز و با بهره گیری از دانش نوین حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات بیش از ۷۰ درصد جرایم صورت گرفته در کشور کشف شده است و اکنون جرم نگران کننده ای در میان شهروندان وجود ندارد مگر اینکه توسط پلیس کشف شده باشد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :