تاريخ : یکشنبه 1396/6/26
کد خبر: 60732

کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» منتشر شد

کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» از سلسله مباحث امام شناسی آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری از سوی نشر تمدن نوین اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» از سلسله مباحث امام شناسیآیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقریاز سوی نشر تمدن نوین اسلامی منتشر شد.

گفتارهای سیدمحمدمهدی میرباقری در این مجموعه، برچند محور کلی استوار است: ۱. ضرورت امام شناسی از منظر قرآن و روایات؛ ۲. امام، محور تحقق توحید در جامعه، تاریخ و تکوین؛ ۳. پیامدها و نتایج جریان امامت در عالم؛ ۴. حق امامت، محور جعل و استیفای حقوق مخلوقات؛ ۵. ولایت امام، پایگاه تعریف خیر و شر؛ ۶. رابطه معرفت الله و معرفت الامام.

«ولایت ائمه اطهار علیهم السلام طریق جریان ولایت الهیه در عالم است و لذا توحید وقتی محقق می شود که از محیط ولایت آنها خارج نشویم و همه افعال و حرکات و سکنات ما در این محیط قرار داشته باشد. اساسا «شریعت» مبین مناسک ولایت است؛ شرع توضیح می‌دهد که با چه کاری از محیط ولایت خارج می‌شویم و با چه کاری در محیط ولایت سیر می‌کنیم».

کتاب «ولایت الهیه: جایگاه امام در نظام خلقت» در ۷ گفتار و ۳۱۲ صفحه و با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه با قیمت ۱۴ هزار تومان منتشر شده . علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند آن را از طریق تماس با شماره ۰۹۱۰۴۶۴۶۲۱۲ سفارش دهند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :