تاريخ : چهارشنبه 1396/6/1 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 60384
برپایی همایش ۲ روزه «منبر غدیر» در قم

برپایی همایش ۲ روزه «منبر غدیر» در قم

مدیر همکاری‌های معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم از برپایی همایش آموزشی دو روزه منبر غدیر در قم خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی جلیلی، مدیر همکاری‌های معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: این همایش از صبح روز پنجشنبه دوم شهریورماه آغاز و تا جمعه سوم شهریور ادامه دارد.
وی افزود: آئین افتتاحیه این همایش آموزشی با حضور آیت‌الله نجم‌الدین طبسی از ساعت ۹ صبح روز دوم شهریورماه در مدرسه دارالشفاء خواهد بود.
وی افزود: پس از سخنرانی آیت الله طبسی که موضوع سخنرانی وی هم به آداب غدیر اختصاص دارد، آیت‌الله حسینی قزوینی با موضوع شبهات جدید درباره غدیر سخنرانی می کند و نوبت عصر همایش نیز از ساعت ۱۷ با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین توحیدی، از محققان حوزه همراه است که ایشان هم به بحث شبهات جیش‌الیمن می‌پردازد.
جلیلی با بیان اینکه این گردهمایی آموزشی با هدف آماده سازی مبلغان برای تبلیغ در دهه ولایت صورت می گیرد اظهار کرد: مراسم روز جمعه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین قرائتی با موضوع تفسیر آیات غدیر و حجت‌الاسلام و‌المسلمین عباسی با موضوع تفسیر خطبه غدیر همراه است.
وی با بیان اینکه برگزارکنندگان همایش و اعضای ستاد غدیر، دیدارهایی را هم با مرجع خواهند داشت عنوان کرد: اولین دیدار امروز با آیت‌الله العظمی علوی گرگانی صورت گرفت و در حال رایزنی با سایر مراجع نیز هستیم که دیدار با آیت‌الله صافی هماهنگ شده است.
وی گفت: این گردهمایی از سوی معاونت تبلیغ حوزه و با همکاری المصطفی(ص)، شبکه ولایت، موسسه غدیرپژوهی و بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :