تاريخ : چهارشنبه 1396/6/1 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 60380
استفاده ی بهینه از امکانات مدارس علمیه، با برنامه ریزی دقیق

استفاده ی بهینه از امکانات مدارس علمیه، با برنامه ریزی دقیق

آیت الله محمدی ری شهری صبح سه شنبه 31 مردادماه، پس از بازدید از ساختمان نوساز مدرسه علمیه علوی قم گفتند: این بنا از بناهای ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در حاشیه بازدید از این بنای تازه تاسیس در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، اظهار کرد: در بازدید امروز، تجدید خاطره شد از سال 1341 که ما طلبه مدرسه علمیه علوی بودیم، این مدرسه زیر نظر مرحوم آیت الله مشکینی(ره)، مرحوم آیت الله شهید بهشتی و آیت الله ربانی شیرازی اداره می شد.

آیت الله ری شهری افزود: حجت الاسلام و المسلمین آقای قرائتی،حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آقای روحانی رئیس جمهور، آقای عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آقای اختری رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در این مدرسه تحصیل کرده اند.

رئیس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، خاطر نشان کرد: جناب آقای قرائتی به رئیس جمهور پیشنهاد داده بودند بنای این مدرسه که قابل استفاده نبود، بازسازی شود و لذا به دستور رئیس جمهور و به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این مدرسه با قابلیت های مناسب و زیبا ساخته شده است.

آیت الله ری شهری ضمن قدردانی از دست اندرکاران ساخت این مدرسه گفت: مهم این است که از امکانات این مدرسه با برنامه ریزی دقیق،  استفاده ی بهینه  شود.

گفتنی است، مدرسه علمیه علوی قم با زیربنای 7700 متر مربع در چهار طبقه و در مدت دو سال ساخته شده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :