تاريخ : پنج شنبه 1396/4/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 59797
دوره‌های تربیت‌معلم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود

دوره‌های تربیت‌معلم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود

دوره‌های تربیت معلم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، مردادماه سال جاری در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال ١٣٩٦، دوره‌های تربیت معلمنهج‌البلاغهوصحیفه سجادیهرا در استان‌های مختلف کشور برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: براساس تقویم زمان‌بندی پیش‌بینی شده، نخستین سری این دوره‌ها، مردادماه سال جاری در سه استان تهران، اصفهان و مرکزی آغاز می‌شود که در تهران دوره تربیت معلم نهج‌البلاغه و در استان‌های اصفهان و مرکزی دوره تربیت معلم صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت افزود: این دوره‌ها با حضور برجسته‌ترین استادان حوزه و دانشگاه و با مشارکت ادارات کل استان‌ها برگزار می‌شود که فراخوان ثبت‌نام و اعلام شرایط شرکت در این دوره‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

خسروی ادامه داد: تلاش داریم در یک بازه زمانی مشخص، مربیان کارآمدی را برای توسعه معارف اهل بیت (ع) با محوریت دو کتاب گرانسنگ «نهج‌البلاغه» و «صحیفه سجادیه» و در بستر مؤسسات و مراکز قرآن تربیت کنیم.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :