تاريخ : جمعه 1396/3/26
کد خبر: 59602

خط حزب‌الله ۸۶ | تماشاچی نباشید

هشتاد و ششمین شماره‌ی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «تماشاچی نباشید» درباره‌ی تببین نقش جوان مؤمن انقلابی از سوی رهبر انقلاب منتشر شد.

در آستانه‌ی چهل سالگی انقلاب اسلامی، وظیفه‌ی جوان مؤمن انقلابی چیست؟ چگونه می‌بایست در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایفای نقش کند؟ نسبت او با ساختارها و وضعیت موجود چیست؟ تماشاچی یا بازیگر؟ فعال یا منفعل؟ منتقد یا حامی؟ تخریب یا ترمیم؟ اینها سؤالات مهمی است که به بخش عمده‌ای از آنان، رهبر انقلاب در دیدار دانشجویی امسال خود پاسخ دادند. از نظر ایشان اگرچه نباید نگاه نقادانه نسبت به کاستیها و ضعفها را فراموش کرد اما اصل بر "سازندگی"و "کار کردن" در عرصه‌های مختلف استوار است. «من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً میگویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار.»(۱۳۹۶/۰۳/۱۷)

‌هشتاد و ششمین شماره‌ی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «تماشاچی نباشید» درباره‌ی تببین نقش جوان مؤمن انقلابی از سوی رهبر انقلاب منتشر شد.

گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «ملاک تصمیم‌گیری، منافع ملی است» به تغییر و تحولات جدید در منطقه پرداخته است.

هشتاد و ششمین شماره‌ی خط حزب‌الله به ساحت قدس و والای امیرالمؤمنین امام المتقین علی علیه‌السلام تقدیم شده‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

منبع :KHAMENEI.IR
خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :