تاريخ : شنبه 1395/12/21 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 57154
دومین کنگره شعر اهل بیت(ع) برگزار شد

دومین کنگره شعر اهل بیت(ع) برگزار شد

با حضور شاعران برجسته کشور، دومین کنگره شعر اهل بیت(ع) با موضوع امام رضا(ع) در سروده‎های شاعران مذاهب اسلامی به همت موسسه آفرینش‎های هنری در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

با حضور شاعران برجسته کشور، دومین کنگره شعراهل بیت(ع)با موضوعامام رضا(ع)در سروده‎های شاعران مذاهب اسلامی به همت موسسه آفرینش‎های هنری در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.
به گزارش آستان نیوز، دومین کنگره شعر اهل بیت(ع) با موضوع امام رضا(ع) در سروده‎های شاعران مذاهب اسلامی چهارشنبه ۱۸ اسفند پذیرای ۴۰۰ شاعر برجسته کشور بود که به خوانش اشعاری در مدح و ثنای حضرت رضا(ع) پرداختند.
دبیر دومین کنگره شعر اهل بیت(ع) در این باره عنوان کرد: دومین کنگره شعر اهل بیت(ع) با موضوع امام رضا(ع) در سروده‎های شاعران مذاهب اسلامی با حضور ۴۰۰ نفر از شاعران استان‎های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی و خانواده‎هایشان برگزار شد که  نفرات برتر در مراسم به خوانش اشعارشان پرداختند.
کاظم اکبرزاده خاطرنشان کرد: این کنگره با مشارکت و همکاری مدیران کل سازمان تبلیغات استان‎های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، صداوسیما، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، موسسه آفرینش‎های هنری آستان قدس رضوی، مرکز امور اهل سنت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
وی با بیان اینکه حدود ۳۱۱ نفر از شعرای شیعه و ۴۲ نفر از شعرای اهل سنت، در مجموع ۶۱۱ اثر برای این کنگره فرستادند، اظهار کرد: در این مراسم از ۱۳ نفر از برگزیدگان این کنگره تقدیر به عمل آمد که از بین آن‎ها ۵ نفر از شاعران اهل سنت و بقیه شعرای شیعه بودند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :
  • کنگره شعر اهل بیت (دانلود)