تاريخ : شنبه 1395/12/14
کد خبر: 56993

کتاب «بانوی بی‎نشان» منتشر شد

همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، کتاب «بانوی بی‎نشان» از سوی اداره تولیدات آستان قدس رضوی تولید و در بین زائران و مجاوران امام رضا(ع) منتشر شد.

به گزارش آستان نیوز، کتاب «بانوی بی نشان» ویژه شهادت حضرت زهرا(س) به قلم نعیمه استیری در شمارگان ۳۰ هزار نسخه تهیه، تدوین و تولید شده و همزمان با ایام فاطمیه در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.
کتاب «بانوی بی‎نشان» در راستای چگونگی الگوبرداری عملی از حضرت زهرا(ع) در عصر حاضر در قالب بیان هشت داستان از حضرت فاطمه(ع)، اشاره‎ای به مظلومیت صدیقه کبری(ع) و ... طراحی و تولید شده است.
عناوینی همچون «اسوه‎ای برای همه»، «نور در دامن نور»، «در هنگامه سختی‎ها به فاطمه(س) نگاه کن»، «عقدی  که در آسمان بسته شد»، «سبک زندگی زهرایی»، «کدبانویی که سفره‎اش بهشتی است»، «شاهزاده‎ای؛ ولی نه مثل شاهزادگان دنیا»، «حسرت کنیزی خانه‎اش»، «یک بانوی واقعی» و«ختم کلام» از جمله فصل‌های کتاب «بانوی بی نشان» است.
مطالب ارائه شده در این کتاب در مورد سبک زندگی زهرایی در رثای صدیقه طاهره حضرت فاطمه (س) برگرفته از آیات و احادیت اهل بیت(ع) است که در ایام فاطمیه از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی طراحی، تولید و منتشر شد.
یادآوری می‎‌شود؛ در طول سال اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی تبلیغی متناسب با مناسبت‎‎های مختلف تولید و به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می کند.


خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :