تاريخ : پنج شنبه 1395/12/5 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 56883
آثار جدید دارالحدیث در دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم

آثار جدید دارالحدیث در دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم

دوازدهمین نمایشگاه کتاب استانی قم در حال برگزاری است . در همین راستا با حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا معاون فرهنگی و هنری و نیز مدیر عامل انتشارات دارالحدیث گفتگویی ترتیب داده ایم که در ادامه آمده است.

پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث ـ بفرمایید امسال ویژگی غرفه و یا بهتر بگویم فروشگاه دارالحدیث در مجتمع ناشران چگونه است؟

بسم الله الرحمن الرحیم

همانطور که میدانید انتشارات دارالحدیث یک فروشگاه در مجتمع ناشران دارد که در بدو ورودی مجتمع قرار گرفته است. بنابراین دارالحدیث به جز فروشگاه خود در طبقه همکف غرفه دیگری ندارد. لکن تلاش کرده ایم تازه های نشر خود را برای علاقمندن عرضه کنیم و رضایت آنان را حاصل کنیم.

البته باید عرض کنم که هم اکنون کتابهای ما در بخش بزرگسال با ۱۰% تا ۲۰% تخفیف عرضه می شود و کتابهای کودک با ۴۵% تخفیف فروخته می شود. در ضمن با تخفیفی که ازطریق بن کتاب ارشاد به همشهریان عزیز در نظر گرفته شده کتاب ها با قیمت بسیار مناسبی قابل خریداری است.

در باره تازه های نشر دارالحدیث بفرمایید که چند اثر امسال جدید منتشر شده است.

ما در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۵۰ عنوان جدید منتشر کرده ایم . از این تعداد عناوین چاپ اولی ۱۹ عنوان کتاب کودک است و بقیه کتاب های بزرگسال . البته تعداد قابل توجهی از این آثار عمومی و برای مخاطب عام منتشر شده است.

مجموعه شکوفه های دانایی مجموعه ۱۰ جلدی کتاب کودک است که به تازگی منتشر شده و به قلم آقای غلامرضا ابهری و تصویر گری سید میثم موسوی است که کتاب را در نوع خود شاخص کرده و البته کیفیت خوب چاپ و جلد سخت بودنش آن را بی نظیر کرده است.

مجموعه ۵ جلدی دیگر به قلم و نیز تصویر گری خانم کلر ژوبرت تولید و چاپ شده که این مجموعه زیبا نیز بسیار ارزنده و جذاب است.

در میان آثار جدید انتشارات یکی از مهمترین آثار تولید شده که با مناسبت ایام نیز تناسب دارد کتابحکمتنامه فاطمیاست.
این کتاب که توسطآیت الله محمدی ری شهریو تعدادی از همکاران دارالحدیث تولید شده اثری شاخص و بی نظیر در موضوعحضرت زهرای مرضیهاست و به نظرم هر مسلمان دوستدار حضرت زهرا سلام الله علیها به داشت یک نسخه از آن علاقمند است. این کتاب جامعه اطلاعات متمرکز و وسیعی را در باره زندگی و نیز سخنان آن حضرت به مخاطب خود عرضه می کند.

مجموعه شش جلدی بیشتر بدانیم با کتاب اخیر"از نماز بیشتر بدانیم"تکمیل شد . در این شش اثر تعداد قابل توجهی از پرسش ها و شبهات جوانان با قلمی روان و محتوایی مستدل و مستند پاسخ داده شده است.

کتاب"اخلاق و آداب مامقانی"که تلخیص و ترجمه کتاب مرآة الکمال است و نیز کتاب"غرر قرآن از نظریه تا تفسیر"از جمله آثاری است که به تازگی منتشر شده است.

نکته دیگری که لازم است در اینجا بدان اشاره کنم راه اندازی پایگاهی زیبا و به روز برای فروش آثار دارالحدیث به صورت اینترنتی است. به نظر دیدن این سایت زیبا و به روز برای علاقمندان به آثار دارالحدیث خالی از لطف نباشد.

آدرس پایگاه انتشارات :http://darolhadith.ir

آدرس پایگاه فروشگاه الکترونیکی:http://shop.darolhadith.ir/

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :