تاريخ : سه شنبه 1395/9/2
کد خبر: 54812

ویژه نامه دهه آخر صفر نشریه حرم مطهر رضوی منتشر شد

در روز اربعین حسینی اولین شماره از ویژه نامه دهه آخر صفر چاپ و منتشر شد.

به گزارش آستان نیوز، نشریه حرم مطهر رضوی در مناسبت های مختلف اقدام به انتشار ویژه نامه هایی می کند. امسال نیز همانند سال های گذشته با فرا رسیدن اربعین حسینی و ایام دهه پایانی صفر اولین نسخه این ویژه نامه منتشر شد.
در این شماره از ویژه نامه حرم مطالب متنوعی همچون جهاد و خدمت رسانی، معرفی کتاب، مناظرات تاریخیامام رضا(ع)، گزارشی از میزبانی زائران حسینی در روستای جمالده و  سخنان تولیت آستان قدس رضوی در جمع زائران پیاده اربعین آمده است.
مسلمانان صحنه را ترک نخواهند کرد، مسئله اصلی کشور حفظ روحیه انقلابی است، ذکر بی قراری های دلم یا حسین است،امام رضا(ع)و مقام رضا(ع)، شرط فیض زیارت، زائر امام رضا(ع) روی چشم ما جا دارد، میهمان داریم و آداب زیارت از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی برخی از مطالب درج شده در این ویژه نامه است.
معرفی شهید علی عابدینی، وصیت نامه شهید عباس دانشگر، دریچه، اینفوگرافی، عکس نوشت و معرفی برنامه ها و مناسبت های دهه پایانی صفر در حرم مطهر رضوی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشریه است.
در بخش کودک و نوجوان این شماره از نشریه نیز به مباحث متنوعی همچون داستان، مداحی، خاطره و حل جدول پرداخته شده است.
لازم به یادآوری است: نشریه حرم مطهر رضوی از روز اربعین تا شهادت امام رضا(ع) به صورت روزانه چاپ می شود و علاوه بر حرم مطهر امام رضا(ع) در بین مساجد و هیئت های مذهبی توزیع می گردد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :