تاريخ : دوشنبه 1395/8/10
کد خبر: 54349

نسیم رضوان، منتشر شد

مقالات برگزیده دومین همایش گفت‌و‌گو و مناظرات رضوی در کتابی با عنوان «نسیم رضوان» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آیین اختتامیه همایش ملی گفت‌و‌گو و مناظرات رضوی که با حضور آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل و سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در شهر اردبیل برگزار شد، از کتاب «نسیم رضوان» رونمایی به عمل آمد.

بیش از ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش مناظرات رضوی ارسال شد که پس از داوری ۱۴۰ مقاله به مرحله داوری راه یافتند و چکیده این مقالات در این مجموعه چاپ و منتشر شده است.

کتاب مقالات برگزیده دومین همایش گفت‌و‌گو و مناظرات رضوی که در یکهزار نسخه توسط انتشارت محقق اردبیلی شهر اربیل منتشر شده، توسط سعید نوریان گردآوری شده و سید ناصر اسحاقی ویرایش آن را برعهده داشته است.

در این کتاب علاوه بر چکیده مقالات، یادداشت‌هایی از آیت‌الله عاملی و سیدجواد جعفری  همراه با مقدمه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل که دبیری همایش گفت و گو و مناظرات رضوی را برعهده داشته است، به چشم می‌خورد.

۵۰۰ نسخه از کتاب نسیم رضوان در آیین اختتامیه همایش ملی گفت و گو و مناظرات رضوی در بین شرکت کنندگان این همایش توزیع شده است و بقیه نسخه‌ها نیز برای منتخبان این همایش و پژوهشگران حوزه فرهنگ رضوی ارسال خواهد شد.

دومین همایش گفت و گو و مناظرات رضوی از برنامه های پژوهشی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که به میزبانی اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :