تاريخ : پنج شنبه 1395/6/25
کد خبر: 53480

انتشار چهار کتاب از مجموعه بیشتر بدانیم توسط انتشارات دارالحدیث

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا، معاون فرهنگی و هنری دارالحدیث از انتشار چهار کتاب از مجموعه «بیشتر بدانیم» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا، معاون فرهنگی و هنری دارالحدیث گفت: با تلاش بخش تدوین متون، آثار عمومی ویژه جوانان در موضوعات مهم و مورد نیاز با عنوان اصلی «بیشتر بدانیم» تولید شده است.

وی افزود: هدف از تولید مجموعه آثار بیشتر بدانیم ارائه پاسخ کوتاه، علمی، مستند و ساده و روان به پرسش‌های پر تکرار در موضوعاتی است که در باورها و رفتارهای دینی جوانان از میزان تأثیرگذاری بالایی برخوردار است.

معاون فرهنگی و هنری دارالحدیث ادامه داد: تولید این مجموعه آثار با هدف مذکور از مدتی پیش قبل کلید خورد و تا کنون چند اثر از این مجموعه به زیور طبع آراسته شده است.

سبحانی‌نیا با اشاره به حجم زیاد پرسش‌ها و شبهات القاء شده به جامعه مسئولیت ارائه پاسخ به این پرسش‌ها را بر عهده نهادهای مذهبی و فرهنگی دانست.

وی در ادامه گفت: معاونت فرهنگی و هنری دارالحدیث این مسئولیت را درک کرده و برای پاسخگویی به آن اقداماتی را آغاز کرده است.

مدیر عامل انتشارات دارالحدیث افزود: آثار منتشر شده از این  مجموعه عبارت است از:
«از قرآن بیشتر بدانیم» با ارائه پاسخ به ۱۱۴ پرسش قرآنی؛ «از رمضان بیشتر بدانیم» ارائه پاسخ به ۴۰ پرسش پیرامون روزه و رمضان، «از امام مهدی بیشتر بدانیم» با ارائه پاسخ به ۷۲ پرسش پیرامون حضرت مهدی(عج) و «از احادیث پزشکی بیشتر بدانیم» با ارائه پاسخ به پرسش در موضوع احادیث پزشکی است.

سبحانی‌نیا افزود: در کتاب «از نماز بیشتر بدانیم» به ارائه پاسخ به ۴۰ پرسش در موضوع نماز و «از امام حسین (ع) بیشتر بدانیم با ارائه پاسخ به ۷۲ پرسش پیرامون سیدالشهدا(ع) و قیام خونین آن حضرت از جمله آثار در دست تولید از این مجموعه است که به زودی منتشر خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :