تاريخ : چهارشنبه 1395/6/3
کد خبر: 53057

چاپ هشتاد و چهارم کتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر»

کتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر» به قلم محمدباقر انصاری در چاپ هشتاد و چهارم به شمارگان بالای یک میلیون نسخه رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، چاپ هشتاد و چهارم کتاب «گزارش لحظه به لحظه از واقعه غدیر» در آستانه عید غدیر ۱۳۹۵، از سوی انتشارات دلیل ما روانه بازار کتاب شد.

گزارش کامل واقعه غدیر از آغاز حرکت از مدینه به مکه و حضور درغدیرو مراسم سه روزه غدیر. این گزارش در قالب ادبیات داستانی است اما کاملاً مستند است و از عناصر خیال به دور است. حجم کم و اطلاعات کامل این کتاب یکی از علت‌های استقبال از آن است که از چاپ اول تا هشتاد و چهارم، بیش از یک میلیون و چهل هزار نسخه از آن منتشر شده است.

خواننده این کتاب با تمامی جزئیات این واقعه از فرمان خداوند، اجرای رسول خدا (ص) و خطبه ایشان، بیعت همگانی و استثنایی مردم، توطئه‌های منافقین و بالاخره عظمت غدیر و وظایف شیعیان در قبال این پیام و پیام رسانی آشنا می‌شود.

این کتاب دارای بخش هایی با عناوین عظمت غدیر، از مدینه تا غدیر، سخنرانی غدیر و مراسم سه روزه درغدیراست که با مقدمه «غدیر داستان اعتقاد» به چاپ رسیده است.

کتاب «گزارش لحظه به لحظه از غدیر» به قلم محمد باقر انصاری توسط انتشارات دلیل ما در قطع رقعی در ۴۸ صفحه و به قیمت ۲۵۰۰ تومان منتشر شده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :