تاريخ : دوشنبه 1395/6/1 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 53021
نیازسنجی مخاطبان و اعتبارسنجی منابع در تولید برنامه های معارفی

نیازسنجی مخاطبان و اعتبارسنجی منابع در تولید برنامه های معارفی

آیت الله ری شهری در دیدار دست اندرکاران شبکه جهانی ولایت: در عصر کنونی معارف اهل بیت(علیهم السلام) در جهان مورد استقبال قرار دارد، از این رو باید نیازسنجی شود و مطابق نیازهای مخاطبان در این رابطه برنامه تولید شود.
دست اندرکاران شبکه جهانی ولایت در این دیدار خواستار بهره‌مندی از ظرفیت های علمی و پژوهشی مؤسسه دارالحدیث شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، مدیران شبکه جهانی ولایت، پیش از ظهر پنج شنبه ۲۸ مردادماه در مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث باآیت الله محمدی ری شهریدیدار و گفتگو کردند.

آیت الله ری شهری در این دیدار گفت: در عصر کنونی معارف اهل بیت(علیهم السلام) در جهان مورد استقبال قرار دارد، از این رو باید نیازسنجی شود و مطابق نیازهای مخاطبان در این رابطه برنامه تولید شود.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در ادامه گفت: اعتبارسنجی منابع حدیثی نیز در این حوزه بسیار مفید خواهد بود و موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در بخش های مختلف علوم و معارف قران و حدیث با شبکه ولایت همکاری خواهد داشت.

در این دیدار حجت الاسلام حمید ملکی، مدیر گروه علمی قرآن شبکه ولایت، با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این شبکه تلوزیونی، خواستار همکاری با اساتید و پژوهشگران مؤسسه دارالحدیث شد.

وی افزود: اين شبكه تلاش مي کند، با ايجاد وحدت و همدلي هر چه بيشتر بين مسلمانان با محوريت اهل بيت (عليهم السلام) به دور از هر گونه تفرقه و اهانت به باورها و اعتقادات ديگر فرق اسلامي و همچنين ديگر اديان الهي فعاليت هاي خود را انجام دهد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :