تاريخ : چهارشنبه 1395/5/27 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 52934
جشنواره ادبی قرآن و عترت، فراخوان داد

جشنواره ادبی قرآن و عترت، فراخوان داد

فراخوان جشنواره ادبی قرآن و عترت در دو بخش شعر كلاسیک و داستان كوتاه به زبان‌های تركی و فارسی در سطح استان آذربایجان‌غربی منتشر شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مفاهیم قرآنی و فرهنگ اهل بیت(ع) در قالب سبك زندگی ایرانی و اسلامی، خانواده، نشاط سالم، امید در زندگی و توكل به خداوند رحمان، جوانان، ایمان، علم و تفكر، جهاد و عدالت موضوعاتی هستند كه با هدف نشر و توسعه فرهنگ اسلامی و زندگی سالم در این جشنواره ارائه شده‌اند.

ارسال حداكثر سه عنوان اثر ادبی در هر یك از بخش‌های جشنواره، مجاز بودن شركت همزمان در بخش‌های شعر و داستان و ارائه آثار به صورت تایپ شده در قالب لوح فشرده از شرایط ویژه جشنواره ادبی قرآن و عترت برای داوطلبان حضور در این رویداد فرهنگی و هنری است.

جشنواره ادبی «قرآن و عترت» با همكاری حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سطح استان آذربایجان غربی اجرا و نفرات برتر آن همزمان با هفته قرآن و عترت در آبان‌ماه سال جاری طی مراسمی ویژه معرفی می‌شوند.

هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ مهر‌ماه به دبیر خانه این جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان شهیدامینی، حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ارسال كنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :