تاريخ : یکشنبه 1395/4/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 52378
راه‌اندازی رشته جدید فقه و حقوق اسلامی در دانشگاه قرآن و حدیث

راه‌اندازی رشته جدید فقه و حقوق اسلامی در دانشگاه قرآن و حدیث

مدیر مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از راه‌اندازی رشته جدید فقه و حقوق اسلامی در این مرکز در مقطع کارشناسی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی غلامعلی پیش از ظهر شنبه ۱۹ تیرماه، در بازدید جمعی از حافظان قرآن روستای نظرآقا از مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های این روستا در فراگیری قرآن و علاقمندی به معارف اهل بیت(ع) و وجود نمایندگی مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث در استان بوشهر، نمایندگی نیز در روستای نظرآقا راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان در این دانشگاه مجازی می‌توانند در مقطع کارشناسی بدون کنکور ثبت‌نام کرده و در مقطع کارشناسی ارشد از طریق کنکور سازمان سنجش ادامه تحصیل دهند.

مدیر مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از راه‌اندازی رشته جدید فقه و حقوق اسلامی در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد و افزود: دانشگاه در این رشته بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی می‌پردازد و در پایان مدرک مورد تأیید وزارت علوم به آنها اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد علاقمند می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به نشانی vu.qhu.ac.ir مراجعه کنند.

غلامعلی عنوان کرد: افراد شرکت‌کننده در دوره‌های رسمی رشته‌های علوم و معارف قرآن،‌ علوم حدیث، علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث با سه گرایش تفسیر اثری، کلام و عقاید و نهج‌البلاغه بر اساس سوابق تحصیلی، مدرک مورد تأیید وزارت علوم را دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اعلام نیاز و درخواست اهالی روستا مبنی بر آموزش علوم و معارف قرآن و حدیث نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در این روستا ایجاد شد.

روستای نظر آقا در شهرستان دشتستان استان بوشهر نخستین روستای صاحب نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث و تنها روستای دارای نمایندگی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در کشور است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :