تاريخ : یکشنبه 1394/12/9 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 49634
انتشار بیش از ۷۰۰ جلد کتاب در موسسه دارالحدیث

انتشار بیش از ۷۰۰ جلد کتاب در موسسه دارالحدیث

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی‌نیا گفت: موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، نرم‌افزار چندرسانه‌ای امیرالمومنین(ع) را به پشتوانه دانشنامه امام علی(ع) در دست تولید دارد که به زودی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیثحجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی نیا، معاون فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث امروز (۸ اسفند) در دیدار اعضای ستاد بیستمین سالگرد تأسیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان، عنوان کرد: موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در فعالیت‌های تخصصی هم در بعد پژوهشی و هم در آموزشی فعالیت‌های ترویجی و عمومی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

معاون فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اظهار داشت: همان طور که در اساسنامه موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث آمده است، یکی از رسالت‌های این موسسه، ترویج معارف اهل بیت (ع) است و در معاونت فرهنگی، رسالت ترویج اهل بیت (ع) برای عموم مخاطبان در سطح جامعه دنبال می‌شود.

تولید بیش از ۵۰ اثر مکتوب توسط معاونت فرهنگی موسسه دارالحدیث

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: پشتوانه کارهای عمومی معاونت فرهنگی، کارهای تخصصی است که در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث تولید شده است.

وی بیان کرد: تمام کتاب‌های تولید شده در موسسه دارالحدیث، مبنای کار معاونت فرهنگی قرار گرفته است و ما از کارهای تخصصی موسسه برای تولید آثار عمومی مکتوب و غیرمکتوب برای عموم مخاطبان اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان استفاده می‌کنیم.

معاون فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: در حال حاضر، بیش از ۵۰ اثر مکتوب توسط معاونت فرهنگی دارالحدیث در حوزه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تولید شده است.

تولید نرم‌افزار چندرسانه‌ای ثارالله و امیرالمومنین (ع) توسط موسسه دارالحدیث

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا با بیان این که در بعد رسانه ای تولید رسانه‌های عمومی و ترویجی را در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود: نرم افزار چندرسانه‌ای ثارالله به پشتوانه موسوعه امام حسین (ع) تولید شد و در دسترس جوانان قرار گرفت، همچنین نرم افزار چندرسانه‌ای امیرالمومنین (ع) نیز به پشتوانه دانشنامه امام علی (ع) در حال تولید است که به زودی عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: کارهای رسانه ای دیگر در موسسه دارالحدیث صورت گرفته است، از جمله تولید تیزر با استفاده از احادیث و آیات کوتاه که حاوی پیام برای سبک زندگی جامعه است، در اختیار رسانه‌های تصویری قرار داده شده است که در اختیار مخاطبان عام قرار می‌گیرد.

انتشار بیش از ۷۰۰ جلد کتاب در موسسه دارالحدیث

معاون فرهنگی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث یادآور شد: مجموعه آثار تولید شده در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در این ۲۰ سال است که شامل ۷۰۰ جلد کتاب بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: تمام آثار موسسه توسط انتشارات دارالحدیث به نشر رسیده است و بسیاری از آنها در کتاب سال حوزه و یا کتاب سال جمهوری اسلامی حائز رتبه شده است.

وی در پایان گفت: تا کنون بیش از ۲۰ عنوان از آثار منتشر شده در انتشارات دارالحدیث در کتاب سال حوزه و کتاب سال جمهوری اسلامی حائز رتبه شده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :