تاريخ : سه شنبه 1394/9/10 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 47056
برنامه فرهنگی حفظ حدیث «عرضه دین» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

برنامه فرهنگی حفظ حدیث «عرضه دین» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

به همت اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی آستان مقدس، برنامه فرهنگی حفظ حدیث « عرضه دین » در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام این برنامه فرهنگی از ۱۰ آذرماه آغاز و تا ۲۰ دی ماه روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش علاقمندان جهت شرکت در این طرح معنوی و دریافت و قرائت حدیث می توانند از طریق مراجعه حضوری به دفتر اداره کل مذکور واقع در صحن مصلی و یا سایت آستان مقدس و همچنین کانال تلگرام به نشانی abdolazim_com@ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است به ۱۱۴ نفر از برگزیدگان و حافظان این حدیث شریف هدیه متبرکه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء خواهد شد.

روايت شريفعرض دينحضرت عبدالعظيم كه در كتابهاي متعدد حديثي همچون امالي صدوق، التوحيد، كمال الدين، كفاية الاثر و صفات الشيعه نقل شده، مستند به روايتي مسلم از حضرت عبدالعظيم الحسني عليه السلام است كه بر اساس يك حقيقت تاريخي و ديني در عرضه نمودن اعتقادات و مباني معرفتي حضرت عبدالعظيم (ع) به امام زمان خود يعني حضرت امام هادي عليه السلام بنا گرديده، بطوريكه تمامي اموري كه يك شيعه بايد در باب مسائل اعتقادي بداند و بدان عمل نمايد در آن بطور اجمال بيان شده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :