تاريخ : دوشنبه 1394/9/2 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 46899
دانشجویان رشته کلام، باید علاوه بر زبان با فنون مناظره آشنا شوند

دانشجویان رشته کلام، باید علاوه بر زبان با فنون مناظره آشنا شوند

آیت الله محمدی ری شهری با حضور در جمع دانشجویان رشته کلام دانشگاه قرآن و حدیث، در فضایی صمیمانه با دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در این دیدار پس از شنیدن مسایل و مشکلات دانشجویان، برپایی جلسات مشترک برای طرح مسایل دانشجویی را مفید و موثر برشمرد و افزود:  مشارکت و هفکری با دانشجویان در انجام امور دانشگاه و همچنین بهره مندی از نظرات و پیشنهادات دانشجویان بسیار اثر بخش است و این نکته می بایست همیشه مورد توجه مسئولان و اساتید دانشگاه قرار گیرد.

رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث هدف از برپایی دانشگاه قرآن و حدیث را گسترش آشنایی جامعه خصوصا محافل علمی و پژوهشی با معارف قرآن و حدیث برشمرد و گفت: در تاسیس رشته کلام هدف این است که طرح جدیدی در رابطه با استدلال هایی که در قرآن با مبانی روایات آمده است، در مباحث کلامی ارائه شود.

آیت الله محمدی ری شهری همچنین همکاری اساتید با دانشجویان در انتخاب موضوع تحقیقات و پایان نامه ها را از نکات مهم برشمرد و تاکید کرد: می بایست موضوعاتی که برای پایان نامه ها انتخاب می شود، موضوعاتی کاربردی برای محافل علمی و متناسب با مشکلات جامعه باشد و از استفاده از موضوعات کلیشه ای در حد امکان پرهیز شود.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث همچنین برگزاری مناظره های آزاد را از نکات مهم در تربیت دانشجویان رشته کلام برشمرد و افزود: حتما باید دانشجویان غیر از توفیق در  زبان آموزی، فن مناظره را نیز بیاموزند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :