تاريخ : سه شنبه 1394/8/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 46522
ربات حدیث ویژه پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شد

ربات حدیث ویژه پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شد

ربات حدیث ویژه پیام‌رسان تلگرام با هدف دسترسی آسان مخاطبان به احادیث گهربار معصومان علیهم السلام، توسط مؤسسه دارالحدیث راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، ربات (هوشمان) حدیث با هدف دسترسی آسان مخاطبان به احادیث گهربار حضرات معصومان علیهم السلام، همچنین پوشش اخبار و رویدادها، در میان کاربران پیام‌رسان تلگرام طراحی شده است.

عموم مخاطبان و علاقه مندان به معارف اهل بیت علیهم السلام  می‌توانند احادیث حضرات معصومان علیهم السلام، از پایگاه اطلاع رسانی حدیث شیعه، (حدیث نت) به همراه امکان جستجوی حدیث در سامانه جستجوگر حدیث را بر روی تلفن‌ همراه و رایانه خود دریافت نمایند.

از دیگر ویژگی‌ها و امکانات ربات حدیث عبارت است از: دریافت روزانه حدیث؛ جستجو در سامانه احادیث؛ خبرنامه حدیثی؛ اطلاعات و اخبار پژوهشی.     

کاربران برای استفاده از این ربات می‌توانند از لینک  telegram.me/darolhadithbot  استفاده نمایند.

اگر تلگرام بر روی گوشی یا رایانه شما نصب شده است با کلیک روی لینک telegram.me/darolhadithbot  به نرم‌افزار تلگرام منتقل شده و در صفحه باز شده گزینه start را انتخاب نمایید.

هم‏چنین برای استفاده از صفحه اینترنتی سامانه جستجوگر حدیثی میزان می‏توانید از نشانی mizan.hadith.net استفاده نمایید.

این سامانه توسط اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات مؤسسه دارالحدیث با همکاری اداره فرآوری اطلاعات تولید و عرضه شده است. گفتنی است یکی از اهداف مهم مؤسسه، استفاده از دانش و ابزار نوین جهت نشر حداکثری معارف قرآن و اهل بیت علیهم‏ السلام می‏باشد و در این راستا نیز از نظرات سازنده شما مخاطبین گرامی استقبال می‏‌نماید. 

 

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :