تاريخ : یکشنبه 1394/7/12 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 45777
تلاش دارالحدیث، زمینه ساز گسترش معارف اهل بیت(ع) در جهان است

تلاش دارالحدیث، زمینه ساز گسترش معارف اهل بیت(ع) در جهان است

مدیر دارالقضا و دادگاه معلی کشمیر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اگر تلاش های علمی در مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث تحقق یابد، شاهد فراگیری معارف اهل بیت (ع) در کل جهان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، مفتی محمد عمران، همراه با هیئت علمی هشت نفره کشمیری روز پنجشنبه ۹ مهرماه، در حاشیه بازدید از بخش های مختلف مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث،  از موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث گفت: موسسه دارالحدیث یکی از مقاصدی است که معارف و علوم اهل بیت (ع) در آن گسترش  و ترویج می یابد.

وی فعالیت های صورت گرفته دارالحدیث در دنیای اسلام را موثر دانست و با اشاره به آیه قرآنی که تقدم اهل بیت(ع) را بشناسید و اهل بیت را مقدم بدارید افزود:
گسترش معارف اهل بیت (ع) یکی از نیاز های ضروری و مهم  شبه قاره آسیا و آسیای شرقی است و علوم اهل بیت (ع) منبع مهم  اسلام است و موسسه دارالحدیث می تواند این معارف را ترویج دهد.

گفتنی است، هشت نفر از علما و ائمه جماعات حیدرآباد هند، بنگال و منطقه کشمیر ضمن بازدید از بخش های مختلف مؤسسه دارالحدیث با ردیس پژوهشکده علوم ومعارف حدیث و معاون فرهنگی و هنری دارالحدیث دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :