تاريخ : چهارشنبه 1394/6/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 44725
راه اندازی سایت پیامبر رحمت

راه اندازی سایت پیامبر رحمت

معاون فرهنگی هنری موسسه از رونمایی سایت پیامبر رحمت به نشانی
www.prophetofkindness.com ، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، حجت الاسلام و المسملین محمد تقی سبحانی نیا با اشاره به اهانت های صورت گرفته نسبت به ساحت مقدس نبی اعظم(ع) در برخی نشریات غربی گفت: دشمنان درصدد تخریب سیمای نورانی رسول مکرم اسلام اند در حالی که با این اعمال وجدان های بیدار جهانی به دنبال شناخت این حقیقت زیبای هستی خواهند رفت.

سبحانی نیا با اشاره به توجه روزافزون جوانان به مکتب روح بخش اسلام افزود: رهبر معظم انقلاب با کیاست پی به این مهم برده و نامه خود را خطاب به جوانان غربی مرقوم داشتند و از آنان خواستند که قرآن و زندگی رسول خدا را مطالعه کرده و به دور از پیش داوری بدان بیاندیشند.

معاون فرهنگی و ارتباطات دارالحدیث ادامه داد: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب ما نیز در موسسه دارالحدیث درصدد برآمدیم تا با راه اندازی وب سایت پیامبر رحمت بخشی از بار این مسولیت را به دوش کشیده و سیمای نورانی رسول الله (ص) را به همه جهانیان نشان دهیم.

وی در معرفی سایت پیامبر رحمت گفت: سایت پیامبر رحمت به زبان انگلیسی و با رویکرد مخاطب غیر مسلمان طراحی شده است و زندگی رسول خدا، کلمات گهر بار ایشان و سیره حضرت در آن معرفی شده است.

سبحانی نیا خاطر نشان کرد: در بخش چند رسانه ای سایت با استفاده از ظرفیت های صوتی و تصویری، محتوای مناسب با شخصیت رسول خدا عرضه شده است.

لازم به ذکر است سایت پیامبر رحمت به آدرسwww.prophetofkindness.comبه زودی و طی یک مراسم رسمی رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :